سلنا گومز و بنی بلانکو یکی از غیر منتظره ترین زوج های حال حاضر هالیوود هستند. این جفت چند سالی است که یکدیگر را می شناسند و بلانکو با جاستین بیبر نامزد سابق گومز دوست است. اما علیرغم اینکه قبلاً مسیرهای مشترکی داشتند، این جفت تا ماه های اخیر هرگز رابطه عاشقانه ای با هم نداشتند.

و در حالی که این زوج مشهور رابطه خود را تا کنون آغاز کرده اند، آنها از سال 2019 با هم دوست هستند، زمانی که آنها در یک تک آهنگ با عنوان “I Can’t Get Enough” همکاری کردند.

گومز و بلانکو با جی بالوین و تینی برای آهنگ و موزیک ویدیو کار کردند و به نظر می رسد که بلانکو زمان آشنایی خود را با سلنا گرامی داشته است، زیرا او سالگرد اولین همکاری آنها را با یک حرکت شیرین به اشتراک گذاشته است.

بلانکو در شبکه‌ های اجتماعی عکسی را در محل فیلمبرداری این پروژه به اشتراک گذاشت که در آن او دست سلنا را گرفته است. او در استوری اینستاگرام نوشت: «در امروز 5 سال پیش. این زوج اکنون در روابط خود قوی هستند و بنی اخیراً او را در جوایز امی همراهی کرده است.

سلنا در آخرین مصاحبه خود با Apple Music 1 اطلاعاتی در مورد رابطه عاشقانه خود با بنی به اشتراک گذاشت. او گفت: «بدون پرداختن به جزئیات زیاد، فکر می‌ کنم دیدار با کسی که به شما احترام می‌ گذارد بسیار مهم است. “و من فکر می کنم واقعاً خوب است که به کسی تکیه کنم که دنیایی که من در آن زندگی می کنم را درک کند.”

این خواننده گفت: “به طور کلی باید بگویم، این امن ترین چیزی است که من احساس می کنم و واقعا دوست داشتنی است.” سلنا در مورد تک‌ آهنگ جدید و آلبوم آینده‌اش صحبت کرد و گفت که بسیار سرگرم کننده است.