جنیفر لوپز در شب اخیر خود با همسرش بن افلک با یک استایل سفید رنگ خیره کننده بیرون آمد. این ستاره هالیوود که در جدیدترین فیلم نتفلیکس «ATLAS» بازی می‌ کند، یکی دیگر از لحظات شیک مد خود را به طرفداران و دنبال‌ کنندگانش نشان می‌ دهد.

لوپز با پوشیدن یک لباس چرمی وگان سفید در شبکه  های اجتماعی ظاهر شد تا ظاهر خود را برای آن شب به نمایش بگذارد. جی لو هیکل باور نکردنی خود را در این استایل پیچیده، همراه با جواهرات طلا، از جمله گوشواره های حلقه ای بزرگ، به نمایش گذاشت.

این لباس دارای یقه بلند بود و جنیفر موهایش را به صورت موج‌ های آزاد حالت می‌ داد و آرایش ملایمی داشت. به نظر می رسید جی لو سرگرم می شود و نشان داد که طرفدار یانگ میکو است و از آهنگ خود با Bizarrap به عنوان صدای ویدیو استفاده می کند.

جنیفر این لباس را در این ویدئو به نمایش گذاشت با تمام جزئیات نشان داد و ظاهر را با یک کت سفید تکمیل کرد. این خواننده در این فصل از طرفداران استایل سفید رنگ بوده است، زیرا اخیراً با یک پلیور یقه لاک‌ پشت همراه با جواهرات طلایی و عینک آفتابی بزرگ بیرون آمده است.

او همچنین در اطراف شهر نیویورک با لباس‌ های غیر رسمی دیده شد. با این حال، علیرغم عدم آرایش و انتخاب شلوار گرمکن، این هنرمند ظاهر شیک خود را با کت خز، عینک آفتابی دیور و یکی از کیف‌ هرمس مورد علاقه‌ اش از مجموعه گسترده‌ اش افزایش داد.