ویکتوریا بکهام و عروسش نیکولا پلتز، که با پسرش بروکلین ازدواج کرده است، اخیراً در مورد مد با هم پیوند خورده اند. و این هفته، نیکولا با لحظه نهایی از استایل خوذ الهام گرفته از ویکتوریا مشابه سازی را تقویت کرده است.

نیکولا و بروکلین در حال حاضر برای هفته مد در پاریس به سر می برند که گمانه زنی ها مبنی بر حضور نیکولا پلتز در نمایش ویکتوریا در روز جمعه وجود دارد.

بروکلین و نیکولا که در آوریل 2022 ازدواج کردند، روز سه شنبه در حالی که دست در دست هم گرفته بودند، با ظاهری بسیار نوستالژیک عکس گرفتند.

نیکولا با همان دولچه پا به میدان گذاشت.

ویکتوریا،اولین بار 22 سال پیش کت موتو رنگی تند را پوشید، زمانی که در استادیوم اولدترافورد در حالی که شوهرش دیوید بکهام را در زمین فوتبال تشویق می کرد، در حالی بروکلین کودک نوپا در کنارش بود، عکس گرفت. ویکتوریا آن استایل را با شلوار جین شطرنجی، عینک آفتابی چهار گوش و مدل موی کوتاه، تکمیل کرده بود.

طراحی دولچه و گابانا نیز در آن زمان مورد علاقه آشر، مدونا و جاستین تیمبرلیک بود.

روز سه‌ شنبه، نیکولا با مدل دادن به شلوار جین، چکمه‌ و عینک آفتابی، نقش مادرشوهر و “نماد سبک” خود را ایفا کرد. اما، این اولین باری نیست که او برای مد روز خود به ویکتوریا نگاه می کند.

ویکتوریا لحظه دوقلو شدن را در استوری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت و در کنار عکسی از لباس‌ هایشان به فاصله 23 سال، نوشت “بسیار شیک.”