سیدنی سوئینی با فیلم جدیدش Immaculate که به طور رسمی در سینماها اکران شد، یک بار برای همیشه خود را به عنوان یک ملکه جیغ تثبیت کرد. به عنوان دومین فیلمی که توسط کمپانی سازنده او، Fifty-Fifty Films عرضه شد.

این بازیگر 26 ساله برای عکاسی Who What Wear در جشن فیلم، وارد دنیای سوررئالیسم شد و ظاهری عجیب و شگفت‌ انگیز داشت که مژه‌ های عنکبوتی، اشک‌ های ساختگی غول‌ پیکر را نشان می‌ داد. و با این حال، نقطه مقاومت در هر لباس و تغییر رنگ مو، مانیکور او بود، طرحی نگین دار نقره‌ ای که توسط ناخن‌ کار او، زولا گانزوریگت، طراحی شده بود.

برای به دست آوردن ظاهر،گانزوریگت با یک پایه ملایم و براق شروع کرد با حفظ طول متوسط و ضخیم ناخن ها،را به شکل بادامی در آورد و در نهایت به هر انگشت نگین های نقره ای اضافه کرد.

گانزوریگت و سوئینی در گذشته روی مانیکور های سرگرم کننده زیادی با هم کار کرده اند. اخیراً، آنها در اولین نمایش Immaculate، ناهن ها را با رزهای سفید مجسمه‌ ای کوچک مبادله کردند.

در یکی از عکس‌ ها، سوئینی به شیشه‌ ای کریستالی خیره می‌ شود که وقتی در دستش قرار می‌ گیرد، به نظر می‌ رسد که مانیکور او را بزرگ‌ تر می‌ کند. استعداد همه جانبه در اینجا مشخص است.