سوپر استار پاپ لیدی گاگا عکس هایی زیبایی برای تولد 38 سالگی خود را در روز پنجشنبه،  به همراه پستی در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که در آن از عشقی که در روز خاص خود دریافت می کرد صحبت کرد و در مورد موسیقی جدید به روز رسانی کرد.

گاگا نوشت: “امروز خیلی خاص بود نمی توانم زمانی را به یاد بیاورم که در روز تولدم اینقدر خوشحال بودم. من عاشق بهترین دوستم هستم، خانواده و دوستانم دوست داشتنی و مهربان و سالم خود هستم. دارم برخی از بهترین موسیقی‌ هایم را می‌ نویسم.

او ادامه داد: “ممنونم از اینکه به من عشق می ورزید و به آهنگ هایم عشق واقعی دارید من از زمانی که دختر بچه بودم آهنگ های پاپ می نوشتم و باورم نمی شود که هنوز هم به این آهنگ ها می رسم. کاری را که دوست دارم انجام دهم. می دانم که امسال سال مهم و معناداری برای ما خواهد بود. موسیقی زندگی مردم را تغییر می دهد برای من بسیار افتخار است که بخشی از آن در این زندگی باشم.»

لیدی گاگا قبل از تولدش در 27 مارس در جورجیو بالدی در لس آنجلس جشن گرفت و استایل چرمی مشکی داشت. گاگا امسال در اینستاگرام به‌روزرسانی‌ های موسیقی خود را برای طرفداران ارائه می‌ کند.

در ماه فوریه، گاگا با عکس‌ هایی که خودش در حال نواختن پیانو و گیتار در یک استودیوی ضبط موسیقی بود، شروع به اشاره به موسیقی جدید کرد و روشن کرد که طرفداران می‌ توانند انتظار داشته باشند که چه خواهند شنید.