هر بار که مگان فاکس یک مانیکور جدید داشته باشد چه برای فرش قرمز یا صرفاً برای سرگرمی، مانیکور او همیشه به بهترین شکل ممکن خیره کننده می شود. اگر چه ظاهر مورد علاقه او در گذشته مانند مانیکور طلایی جامد، ناخن های خالکوبی و ناخن های پنبه ای برای همیشه در تالار مشاهیر ناخن ریشه دوانده است، اما جدیدترین مانیکور او ممکن است همه آنها را کنار بزند.

در طول سه روز گذشته، بریتنی بویس، مانیکوریست فاکس، کلیپ پشت کلیپ از جدیدترین هنر ناخنی که برای این ستاره انجام داده است، منتشر کرده است. مانیکور جدید مگان فاکس به شکل قلب‌ های رنگین کمانی سه بعدی در وسط ناخن های اوست.

 

هر یک از ناخن های مگان فاکس با یک پایه شفاف فوق العاده براق شروع می شود به قدری شفاف که تقریباً می توان از میان آنها ببینیم. سپس، در مرکز هر یک از آنها یک قلب سه بعدی به رنگ کمانی قرار داشت. در برخی از ناخن ها، قلب ها سفید، در برخی دیگر آبی و در برخی دیگر، زرد به نظر می رسید.

اگر چه پیدا کردن دقیقا همان قلب های رنگین کمانی که بویس استفاده کرده ممکن است کمی چالش برانگیز باشد، بازسازی بقیه ظاهر ناخن ها او در واقع بسیار ساده است.

ابتدا هر لاک ماندگاری را که ممکن است روی ناخن هایتان باشد با لاک پاک کن پاک کنید. سپس، قبل از استفاده از روغن روی کوتیکول ها، ناخن های خود را به طول دلخواه خود ببرید و سوهان بزنید تا نرم شوند و به عقب بروند. قبل از اینکه با بیس کت مورد علاقه خود وارد شوید، ناخن های خود را تمیز کنید و سطح را صاف کنید تا یک بوم یکدست شود.

پس از آماده شدن، یک لایه از پوشش مورد علاقه خود را روی هر ناخن بکشید و بگذارید کاملا خشک شود. با انجام این کار، کمی چسب ناخن و قلب رنگین کمانی خود را روی ناخن هایتان بزنید. با این حال، نزدیک ترین بازی به فاکس یک مجموعه قلب آب نبات است سپس، آنها را بچسبانید و با مگان هماهنگ خواهید شد.