این فصل جوایز برای سلنا گومز شروع شلوغی بوده است. نه اینکه از ۱۵ سالگی هر فصل جوایز برای او شلوغ نبوده است، اما او در راه آغازی جدید است. به طور جدی، گومز سال را در گلدن گلوب آغاز کرد و به دلایل زیادی رکورد ها را شکست. از جمله لباس آرمانی قرمز گیلاسی او، ناخن های چرمی، و برخی شایعات داغ.

در 15 ژانویه، او به دومین مراسم فصل خود، جوایز امی 2024 رسید، جایی که سریال فقط قتل‌ ها در ساختمان دوباره نامزد دریافت سریال کمدی برجسته شد. مارتین شورت، همبازی گومز، همچنین نامزد بهترین بازیگر نقش اول مرد در یک سریال کمدی شد. بدیهی است که او باید ظاهر می شد و به بهترین شکل ظاهر می شد. کاری که او انجام داد، شاید حتی برترین لباس های گلدن گلوب خود را پوشید.

گومز از بالا تا پایین در یک مجموعه شیک بود که ظرافت کلاسیک افراد مشهور را در بر داشت، اما با ناخن های گیلاس سیاه حالتی تند پیدا می کند. اگر چه لباس اسکار د لا رنتا او به خودی خود نفس گیر بود.

نتیجه آرایش عالی سلنا ظاهری فوق‌ العاده براق بود مانیکور او کلید اطمینان از اینکه ظاهر نهایی به همان زیبایی سلنا است. او آرایشی زیبا و شیک از هانگ وانگو داشت. لب‌ های او همان چیزی بود مطابق با سنگ قیمتی قرمز گردنبند او. سپس آرایش سلنا، چشمان او را با رنگ قرمز غبار آلود پوشانده بودند، قبل از اینکه با خط تیره آستر شوند و با مژه های تیره بال بالش برجسته شوند.

لباس او کاملاً با حال و هوای گلم او مطابقت داشت. این لباس با بریدگی‌ های پیچک شکل از پولک‌ پوشانده شده بود.