سلنا گومز مانیکو را خوب می شناسد. این بازیگر با ناخن‌ کارش، تام باچیک، در کنارش، ظاهری همیشه در حال تغییر ایجاد می‌ کند. گاهی اوقات مفرح، گاهی ساده، گاهی اوقات کمی از هر دو که به راحتی قابل تقلید و در عین حال همیشه جذاب است. به صورتی‌ های پر زرق و برق، مانیکور های فرانسوی درشت، و قرمزهای قدیمی هالیوود فکر کنید که با بهترین استایل بعدی جایگزین شده‌ اند.

بنابراین، آیا برای آخرین پیشرفت در حماسه مانیکور گومز آماده هستید؟ گومز در حالی که در 25 مارس، رژگونه‌ ی درخشان پودری را از برند خود را معرفی کرد، مانیکور متوسط، گرد و زیبا به رنگ صورتی کم‌ رنگ را به نمایش گذاشت.

باچیک در یک پست نوشت “دریافت ظاهر” که در همان روز منتشر شد، دقیقاً همان رنگی را که قبلاً استفاده می کرد به اشتراک گذاشت، خوب، ظاهر را دریافت کنید.

مانیکور بال های پری سلنا گومز یک رنگ شفاف است، بنابراین پس باید حدس زد که هنرمند از چندین کت برای به دست آوردن جلوه مورد نظر استفاده کرده است. همچنین شایان ذکر است که این نام کاملاً با ظاهر اثیری و درخشان محصول جدید مطابقت دارد.

گومز ضمن اعلام این مطلب نوشت: “من می‌ خواستم ظاهر ما را وقتی با اطمینان تابش می‌ کنیم، به تصویر بکشم، و این دقیقاً همین کار را می‌ کند. رنگ بی‌ وزنی و درخشش شیشه‌ ای را ترکیب می‌ کند.