درست است که جی جی حدید در گذشته هنر ناخن سرگرم کننده ای را نشان داده است. در سال 2016، او یک مانیکور 2000 دلاری در مت گالا هیجان به پا کرد و ناخن‌ هایش را با کروم خالص با دسته‌ ای از کریستال‌ ها در قسمت زیرین تزیین کرد.

با این حال، حرکت امضای مدل، ظاهری انجام نشده است. که باید گفت. به نظر می رسد که او هرگز ناخن هایش را درست نمی کند؟ بنابراین، زمانی که او اخیراً با برخی از هنرهای زیبای ناخن ظاهر شد، شگفتی بزرگی بود.

در 22 مارس، حدید با پوشیدن مانیکور قرمز روشن با نوک‌ های فرانسوی شرابی تیره، در نیویورک دیده شد. این بسیار متفاوت از مانیکور فرانسوی ملایم اخیراً محبوب است، اما با این وجود یک ظاهر سرگرم کننده است به خصوص از طرف کسی که معمولاً با زیبایی آن را آسان می کند.

هر 10 انگشت حدید به شکل بادامی و طول متوسط، با همان ترکیب رنگی گرم و جسور رنگ آمیزی شده بودند که او با رژ لب مات قرمز روشن نیز آن را بازی می کرد. بقیه نگاه او تا حد ممکن ساده بود. باب تازه او وسط قسمت بود و پشت گوش هایش جمع شده بود و او با ترکیب کت چرمی و تی شرت و شلوار جین کلاسیک را برای لباس خود استفاده کرد.

روز بعد، هنگام خرید از Whole Foods، حدید تصمیم گرفت دستکش چرمی مشکی را به ظاهر خود اضافه کند. و این نشان می دهد که ما در آغاز یک رنسانس هنر ناخن حدید هستیم. فقط به بزرگ‌ ترین ترند های هنر ناخن در بهار 2024 نگاه کنید.