سلنا گومز قدردانی خود را از بازیگران فیلم Only Murders in the Building (فقط قتل در ساختمان)، استیو مارتین و مارتین شورت نشان می دهد. گومز سه‌ شنبه در اینستاگرام ادای احترامی صمیمانه به مارتین 78 ساله و شورت 74 ساله در کنار عکس سیاه و سفیدی از این سه نفر در کنار هم در سر صحنه سریال پرطرفدار فقط قتل در ساختمان به اشتراک گذاشت.

او نوشت: «می‌ خواهم از مارتین و شورت تشکر کنم که واقعاً مهربان‌ ترین، ملایم‌ ترین، گرم‌ ترین و قدرتمند ترین تأثیرات زندگی من هستند. شما سطحی از کلاس، عقل و شوخ طبعی را به من نشان دادید که به نظر می رسد دیگر به راحتی نمی توان آن را پیدا کرد.»

شما واقعاً بهترین دوستان برای همیشه و برای من هستید.

این ادای احترام پس از آن صورت می گیرد که گومز اخیراً تصویری را در استوری اینستاگرام خود از گل رزهای سفیدی که از مارتین و شورت در شروع فیلمبرداری فصل 4 فقط قتل ها در ساختمان دریافت کرده بود، منتشر کرد.

در یادداشت تایپ شده مارتین و شورت نوشته شده بود: «از اینکه با شما برگشتیم، عشق، استیو و مارتی، بسیار خوشحالیم. گومز عکس گل رز سفید را عنوان «روز اول» نوشته است.

گومز ماه گذشته در جریان حضور در برنامه زنده جیمی کیمل در مورد پیوندی که با همکارانش در OMITB به اشتراک می گذارد صحبت کرد!

گومز به مجری برنامه جیمی کیمل گفت: پویایی ما روی صفحه در واقع به نوعی بسیار صادق است. “آنها خنده دار هستند. هر کاری که با آنها انجام می دهم فقط یک تجربه سرگرم کننده است.”