سلنا گومز با سبک زیبای خودش ظاهر می شود! این خواننده و بازیگر 31 ساله در روز جمعه استوری اینستاگرام خود با یک سلفی، ظاهری کلاسیک و در عین حال غیر رسمی را به استایل خود اضافه کرد.

در عکس آینه‌ ای پوکه، گومز با یک تاپ ساده سفید و شلوار جین گشاد روی لبه تخت ژست گرفت.

گومز مدل موی تازه‌ ای را به‌ همراه داشت، موهای قهوه‌ ای تیره‌ اش تا امتداد شانه‌ هایش می‌ افتاد، و انتهای آن به شکلی ژولیده در مدل موهای تلنگر دهه 60 جمع شده بود.

او همچنین اکسسوری های حداقلی، حلقه های طلایی ساده و کمربند طلایی و مشکی و همچنین یک گلم به همان اندازه مینیمال استایل خود را کامل کرده بود.

در حالی که گومز می‌ داند چگونه حتی با ساده‌ ترین قیافه‌ ها بدرخشد مخصوصاً در یک عکس آینه‌ ای سلنا همچنین می‌ داند که چگونه توجه ها را در روی فرش قرمز به خود جلب کند.

این مهارت در مراسم اهدای جوایز SAG 2024 در آخر هفته گذشته، زمانی که گومز با لباس ورساچه سفید و با پولک‌ زی روی فرش قرمز رفت، کاملاً تأثیر گذار بود.

در مراسم جوایز جایی که نمایش موفق گومز فقط قتل‌ ها در ساختمان برای اجرای فوق‌ العاده کمدی نامزد شد گومز لباس درخشان را با موهایی که به عقب بازگردانده شده بود به سبکی نرم پوشیده بود.

او این ظاهر را با جواهرات مسیکا از جمله یک حلقه‌ های نقره‌ ای سایز بزرگ که تکمیل کننده جزئیات نقره‌ ای لباس او بود و با سایه چشم صورتی و مانیکور قرمز جلوه داد.