در 19 مارس، کیکه پالمر دو عکس از ظاهری که برای میزبانی آخرین قسمت از نمایش بازی خود، رمز عبور به تن داشت، در اینستاگرام منتشر کرد. برای اپیزودی که Chance the Rapper را به نمایش می‌ گذارد، او مجبور شد بازی درجه یک خود را در مورد جذابیت و لباس‌ هایش بیاورد، که این کار را انجام داد، تا مانیکور نامتناسب مشکی، سبز و سفیدش را هم به نمایش بگذارد.

اگر چه هر ناخنی با طول متوسط ​​و شکل بادامی بود، اما هر یک طراحی متفاوت اما هماهنگی داشتند که بر آن تاکید داشت. ساده‌ ترین ناخن‌ ها انگشت شست او بود، یک سایه سیاه براق با چیزی که به نظر می‌ رسد یک نگین سبز یا حباب سه بعدی در مرکز آن باشد.

در کنار انگشت شست مشکی براق او، روی دست راستش، انگشت اشاره کیکه طرحی سیاه و سفید داشت که تقریباً نقطه‌ های پولکا بود، فقط با حباب‌ های سیاه تیره نا هموار در بالای پایه سفید. در همان دست، انگشت وسطش شاید رنگارنگ ترین بود. این ناخن که بافتی و سه بعدی به نظر می رسید، با رنگ سبز روشن با روکش کمی شفاف و مقداری رنگ سبز روشن تر مخلوط شده بود.

پالمر وقتی دست راستش را تمام کرد، انگشت حلقه اش را با همان رنگ مشکی شستش رنگ کرد. سپس، در مرکز، یک حباب سبز سه بعدی، همان انگشت میانی او، ظاهر را تزئین کرد. آخرین نگاه به این دست؟ یک نوک فرانسوی انتزاعی با یک خط مشکی مایل که نوک زرد را از پایه جدا می کند.

روی دست چپش، کیکه طرح های یکسانی داشت، فقط روی انگشتان مختلف. روی انگشت شست چپش، طرح همان شکل سیاه و سبز انگشت حلقه مقابلش بود. سپس، انگشت اشاره او همان رنگ سبز یشمی را داشت که انگشت میانی او از طرف دیگر داشت.

برای تکمیل این ظاهر، پالمر یک عینک زبری با قاب عریض، و یک کت و دامن آلکس پری سبز روشن زیر یک کت چرمی مشکی پوشیده بود.