رابطه مگان فاکس و نامزدش کلی منبع گمانه زنی های زیادی بوده است. این جفت برای اولین بار در سال 2020 با هم مرتبط شدند و مدت کوتاهی بعد نامزد کردند. سپس شایعاتی مبنی بر خیانت آن دو شروع شد و بسیاری گمان می‌ کردند که نامزدی خود را شکسته و دوباره به هم رسیده‌ اند.

فاکس در حضور در پادکست «باباش را صدا کن» الکس کوپر درباره رابطه‌ اش با کلی صحبت کرد، هرچند که برخی از جزئیات را برای خودش نگه داشت.

فاکس در این مصاحبه گفت: «من فکر می‌ کنم چیزی که از حضور در این رابطه آموخته‌ ام این است که برای مصرف عمومی نیست. «فکر می‌ کنم در حال حاضر، به خودی خود درباره وضعیت این رابطه نظری ندارم. چیزی که می‌ توانم بگویم این است که او همان چیزی است که من از آن به عنوان «روح دوقلو» خود یاد می‌ کنم و مهم نیست که چه باشد، همیشه یک بند برای او وجود خواهد داشت.»

فاکس می‌ گوید: «نمی‌ توانم با اطمینان بگویم ظرفیت چقدر خواهد بود، اما همیشه به نحوی با او در ارتباط خواهم بود. فراتر از آن، من حاضر به توضیح نیستم.»

فاکس همچنین فاش کرد که او و کلی در یک مقطع زمانی از هم جدا شدند و تصمیم گرفتند نامزدی خود را قطع کنند. فاکس پس از اینکه کوپر از او در مورد نامزدی و لغو نامزدی پرسید، گفت: “همه چیزهایی که شما گفتید چیزهای دقیقی بود که رخ داده است.” فاکس می‌ گوید: «می‌ توانستم ببینم که آنها برای مردم گیج‌ کننده یا جالب هستند و می‌ گویند: «چه خبر؟»

فاکس همچنین درباره احساسات کلی درباره کتاب شعرش که سال گذشته منتشر شد صحبت کرد

سال گذشته، فاکس کتابی از شعر به نام «پسرهای زیبا مسموم هستند» منتشر کرد که بسیاری از اشعار آن درباره کلی است. فاکس می‌ گوید: «بدیهی است که باید از او برای تجربه‌ اش سؤال می‌ شد، اما این کار آسانی نبود و فکر می‌ کنم او واقعاً عصبی و نگران بود. او گفت که هرگز درباره موضوعاتی که خودش در آهنگ هایش کشف نکرده است صحبت نکرده است. او می‌ گوید: «با این حال، این باعث نمی‌ شود که او احساس کند که من در مورد آن بنویسم، زیرا بدیهی است که وقتی دارد داستان خودش را تعریف می‌ کند یا شاید بتواند کمی پشت موسیقی پنهان شود، کنترل می‌ کند.»