در طی مصاحبه ای با زین لو در اپل موزیک 1، شکیرا در مورد اینکه چرا این آخرین آهنگی است که در مورد همسر سابقش جرارد پیکه می نویسد، صحبت کرد که برای 11 سالگی با او زندگی مشترک داشته است. سال ها تا زمانی که در سال 2022 از هم جدا شدند.

“التیما” آخرین آهنگی بود که شکیرا برای آلبوم آینده‌ اش(زن‌ها دیگر گریه نمی‌ کنند) نوشت که “زمانی که آلبوم به معنای واقعی کلمه بسته شد و دیگر فرصتی وجود نداشت.”

او به یاد می آورد: “گفتم، یک آهنگ دیگر اینجا گرفتم و مثل این است که باید آن را تف کنم و گرنه نمی توانم، می دانید. خفه می شوم. باید این یکی را بیرون بیاورم.”

برای شکیرا “ناراحتی” بود که با احتمال عدم انتشار آهنگ دست و پنجه نرم کند.

در یک بعد از ظهر، شکیرا آهنگ را ضبط و میکس کرد، که “خیلی آرامش بخش بود” و وقتی آن را با سونی به اشتراک گذاشت، واکنش شگفت انگیزی را برانگیخت.

چیزی که در مورد موسیقی شگفت‌ انگیز است این است که چگونه مردم می‌ توانند به یک تجربه یا احساس مشابه متصل شوند، یا حتی اگر تجربه مشابهی را تجربه نکنند، فقط همدلی و نورون‌ های آینه‌ ای که همه ما داریم که باعث می‌ شوند همدیگر را ببینیم. بازتاب خود در این موسیقی،” او شروع می کند. “بنابراین وقتی این آهنگ را برای رئیس بازاریابی سونی پخش می‌ کنم، او آمد، شروع به گریه کرد. من تا به حال مردی را در استودیو خود ندیده‌ ام که گریه کند. من زنان زیادی را در استودیو خود دیده‌ ام که گریه کنند، اما نه هیچ مردی.”

او ادامه می دهد: “او با این آهنگ شروع به گریه کرد و من می گویم “باشه، متوجه شدم.” این فقط در مورد من نیست، یا او یا. اما خوشحالم که توانستم آن را در آلبوم قرار دهم، حتی اگر آخرین آهنگ باشد، آخرین آهنگی که برای او نوشتم.

دوازدهمین آلبوم استودیویی شکیرا Las Mujeres Ya No Lloran (زنان دیگر گریه نمی کنند) این جمعه منتشر خواهد شد. این اولین آلبوم او پس از هفت سال است.