وقتی تابستان گذشته تریلر بازی زندیا در فیلم چالشگران منتشر شد، تمام دنیا می‌ دانستند که ما با چیز خاصی روبرو هستیم. یکی از بازیگران زن بسیار مورد علاقه، در یک مثلث عشقی گرفتار شده است، دنیای بی‌ نظیر تنیس را روشن می‌ کند، باب پوشیده است؟

در 26 مارس، این بازیگر در اولین نمایش استرالیایی چالشگران با رنگ موی جدید ظاهر شد که به طور قابل توجهی شبیه به موهای بلوند شخصیت او تاشی است. همانطور که او عادت دارد انجام دهد، این ستاره از کار خود برای ظاهر جدید خود در دوره فیلم الهام می گیرد.

موهایش که در حالتی ملایم با چتری مواج در کناره توسط آرایشگر اورسولا استفن طراحی شده است، موهای او دارای سایه ای غنی و گرم است که در زیر نور فرش قرمز به همان اندازه دلپذیر به نظر می رسد که در اتاق پر از آفتاب هتل، جایی که او آماده شد. برای یک بازدید مطبوعاتی در اوایل روز.

لاو روچ، استایلیست خارق العاده، در استوری اینستاگرامی که در یک پانل بعد از ظهر گرفته شد، به شوخی گفت: “احساس خودش باعث می شود که او بلوند روشن شود.” برای آن رویداد، این هنرپیشه موهای خود را تا شانه‌ ها به‌صورت بادکنکی با قسمت‌ های عمیق کناری پوشید. از نظر لباس، او یک کامبوی بسیار زیبا الیزابتتا فرانچی پوشیده بود.

بعداً در همان شب، روچ موز خود را برای اولین نمایش در یک لباس سفارشی و پر زرق و برق سبز توپ تنیس لوو که ظاهر یک تنیس باز را به نمایش می گذاشت، طراحی کرد. این ظاهر با سایه چشم سبز درخشان و یک خط لب صورتی شاداب توسط آرایشگر ارنستو کاسیاس ساخته شده است.