برد پیت و آنجلینا جولی در سال 2016 از هم جدا شدند و هشت سال بعد، هنوز در دادگاه در حال مبارزه با آن هستند. خوشبختانه در انتهای تونل نوری وجود دارد و انتظار می رود به زودی به پایان برسد.

به گفته یکی از منابع داخلی DailyMail، انتظار می رود دعواهای حقوقی این زوج در تابستان امسال به پایان برسد. یکی از دلایل این است که برد پیت ظاهرا دیگر به دنبال حضانت مشترک فرزندانی که با آنجلینا جولی مشترک است نیست. پیت در ابتدا به دنبال یک ترتیب 50/50 در رابطه با شش فرزندشان بود.

دلیلش این نیست که پیت اهمیتی به آنها نمی دهد که در زندگی آنها باشد، بلکه به این دلیل است که آنها به سن قانونی نزدیک شده اند. در حالی که فرزندان بیولوژیکی آنها، شیلو، 17 ساله، و دوقلوهای ناکس و ویوین، 15 ساله، هستند، اما بقیه آنها تقریباً 18 سال دارند.

کودکانی که آنها با هم به فرزند خواندگی پذیرفتند، مدوکس 22، پکس، 20 و زاهارا، 19 ساله، در حال حاضر بالغ هستند و در هیچ قرارداد حضانت در نظر گرفته نمی شوند. به علاوه، گزارش های مختلفی مبنی بر اینکه او با بسیاری از آنها رابطه تیره ای دارد، منتشر شده است.

همانطور که در این رسانه اشاره شده است، ظاهراً زاهارا نام خانوادگی معروف “پیت” را کنار گذاشته و “زاهارا جولی” نامیده می شود، و ادعاهایی وجود دارد که پکس از زمان دعوای داخل هواپیمای شخصی با پدرش صحبت نکرده است.

این گزارش در بحبوحه نزاع حقوقی آنها بر سر کارخانه شراب سازی فرانسوی شاتو میراوال منتشر شده است. هفته گذشته گزارش شد که ستاره بنجامین باتن ضرر کرده است. یکی از خودی ها به Entertainment Tonight گفت که دادگاهی در لس آنجلس، کالیفرنیا، در واقع در پاسخ به شکایت اولیه جولی علیه پیت حکم صادر کرد و پنج مورد از هفت ادعایی که او علیه او مطرح کرده بود را رد کرد.