مارگو رابی یک بار دیگر در حال تغییر است، این بار در جوایز فیلم بفتا 2024! این هنرپیشه 33 ساله روز یکشنبه با لباس سفارشی حریر صورتی و مخملی مشکی جورجیو آرمانی پریو با استایل شیک و خیره کننده روی فرش قرمز لندن آمد که دارای یقه نازنین و گلدوزی مشکی با دستکش اپرا مشکی بود. او موهایش را از روی صورتش باز کرد تا گوشواره هایش را نشان دهد و در حالی که با شوهرش تام آکرلی روی فرش قرمز رفت.

رابی در طول فصل جوایز و مطبوعات تابستانی 2023، بهترین استایل های باربی خود را روی فرش قرمز پر زرق و برق خود به نمایش گذاشته است. اخیراً، در جوایز منتخب منتقدان، این ستاره یک بالمین قرمز تزئین شده با گل رز به تن داشت.

او به Entertainment Tonight گفت که اگر چه ظاهرش «تبلیغ باربی» نبود، اما «شبیه باربی» بود.

رابی با لباس گلدن گلوب، سر تا پا در لباس صورتی درخشان جورجیو آرمانی، مستقیماً به عروسک ماتل ادای احترام کرد. او در یک مراسم بعد از جشن گلوبز، لباس مجلسی پولک دار یقه V تمام مشکی را انتخاب کرد.

این ستاره که در ابتدای سال به همراه همسرش تام آکرلی در مراسم جوایز گاتهام شرکت کرد، ظاهری الهام‌ گرفته از باربی به تن کرد و با لباس سیاه ظاهر شد. یک شنل شفاف، دستکش چرمی ، و لباس بلند تا زانوی او که با ان بسیار شیک به نظر می رسید.

در مراسم امسال که توسط بازیگر دیوید تنانت برگزار شد، رابی نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن شد. باربی در مجموع پنج نامزدی دریافت کرد، از جمله بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای رایان گاسلینگ و بهترین فیلمنامه اصلی برای گرتا گرویگ و نوآ بامباخ.