دیسکو گلم در حال تجدید حیات است و تاثیر این دوران بر زیبایی به طرق مختلف خود را نشان می دهد. از افراد مشهور گرفته تا اینفلوئنسرها، شاهد هستیم که افراد بیشتری از مدل‌های موی بسیار شیک الهام گرفته از دهه ۷۰ استفاده می‌ کنند، مانند فرهای حجیم. و وقتی صحبت از ناخن ها می شود، مانیکور های درخشان در مرکز خوراک ما قرار می گیرند. مورد جدید : ترند ناخن دیسکو، مانیکور الهام گرفته از خود توپ دیسکوی پر زرق و برق.

ترند ناخن های دیسکو چه هستند

ناخن های دیسکو یک تفسیر واقعی از توپ های دیسکو است که دارای طرح فویل چشمک زن است. ناخن‌ های دیسکو به جز ناخن‌ های مخملی، یکی از جذاب‌ ترین ترندها هستند. این ناخن‌ ها با استفاده از برش‌ های فویل مستطیلی کوچک یا قطعات پولکی روی یک لاک براق ایجاد می‌ شوند.

علاوه بر طراحی خیره کننده، دستیابی به این ظاهر در هر شکل یا طولی آسان است.

چگونه ناخن های دیسکو را بپوشیم

ناخن های توپ دیسکو در هر رنگی از رنگین کمان وجود دارد. مانیکور توپ دیسکو را می‌توان در رنگ‌ های مختلف انجام داد، زیرا پولک‌ های کوچولو در رنگ های مختلفی هستند.

دستیابی به ناخن های دیسکو چندان دشوار نیست. ایجاد افکت دیسکو، بدون احتساب آماده سازی ناخن، ممکن است بیش از یک ساعت طول بکشد. برای ایجاد ناخن‌ های دیسکو در خانه، از پایه لاک‌ های براق شروع کنید. یک لاک ژل با درخشندگی بالا برای ایجاد ناخن های دیسکوی مورد علاقه انتخاب کنید، بنابر این به زیر پولک ها ابعاد زیادی اضافه می کند.

سپس، یک لایه نازک از تاپ کت یا ژل سازنده را روی آن بمالید و هر پولکی را روی لاک مرطوب قرار دهید. می‌ خواهید هر پولکی کوچک را از وسط شروع کنید و سپس به شکل توپ دیسکو بیرون بیاورید. بعد آنها را با یک ژل بپوشانید.