سلنا گومز در حال ورود به صحنه آشپزی در رستوران لس آنجلس است. روز جمعه، شبکه غذا اعلام کرد که این بازیگر و خواننده در سریال جدیدی به نام سلنا + رستوران بازی خواهد کرد. این نمایش، که برای پخش در مکس نیز در دسترس خواهد بود، اسپین آف نمایش او، سلنا + سر آشپز است.

سلنا + رستوران در 2 می با دو قسمت پشت سر هم نمایش داده می شود. در این فصل گومز با بهترین دوستش، راکل استیونز، که در سلنا + سر آشپز نیز حضور داشت، در صحنه رقابتی غذای لس آنجلس را بررسی می کند.

سر آشپزهای با استعدادی مانند گوردون رمزی و الکس گوارناشلی در برنامه اصلی Food Network خود به گومز نحوه آشپزی در خانه را آموزش دادند و این بار، سرآشپزهای مشهور رستوران، نکات صنعت رستوران را در یک سری شش قسمتی به این ستاره بزرگ آموزش خواهند داد.

سر آشپزهای برجسته عبارتند از شرلی چانگ، کیت کوربین، استفانی ایزارد، اندرو و میشل مونوز، ولفگانگ پاک و مارسل ویگنرون. مانند سلنا + سرآشپز، سر آشپزها یک موسسه خیریه را برای برجسته کردن و دریافت کمک مالی از نمایش انتخاب می کنند.

طبق یک انتشار، “هدف نهایی” برای گومز این است که یک غذای “به اندازه کافی خوب برای تهیه منوی هر رستوران” بسازد.

گومز در بیانیه‌ ای گفت: «بعد از آشپزی به‌ طور مجازی از آشپزخانه‌ ام با برخی از بهترین سر آشپزها در چهار سال گذشته، بسیار هیجان‌ زده شدم که وارد دنیای آنها شوم. “باید ببینید آیا حضور شخصی اصلاً به مهارت های من کمک کرده است.”

سلنا + سرآشپز اولین بار در سال 2020 پخش شد. در شروع سریال، سر آشپزها به طور مجازی به او نحوه آشپزی را آموزش دادند. بعداً، رمزی به عنوان اولین مهمان حضوری که به گومز درس آشپزی داد، در برنامه ظاهر شد.