سفر در زمان چیزی است که موهای ریحانا به خوبی آن را می دانند. شما یک دوره را نام ببرید،ریحانا به احتمال زیاد زیبایی خود را از طریق موهایش هدایت کرده است. اکنوت ریحانا مدل موی امروزی ارائه کرده است.

ریحانا در 27 فوریه، در حساب های اینستاگرام Fenty Beauty و Fenty Skin تصاویری را به اشتراک گذاشت. پس از نگاهی گذرا به آنچه که آن‌ ها روی آن کار می‌ کردند، در 28 فوریه، سر انجام مشخص شد که این یک فیلم کوتاه با بازی مرغ‌ های عشق است که حول محور برند Lux Balm است.

فیلم کوتاه نمایش کاملی از زیبایی شناسی فیلم نوآر کلاسیک تا فیلتر سیاه و سفید، عمارت مدرن اواسط قرن در کالیفرنیا و البته ظاهر ریحانا بود.

موهای ریحانا که جایی بین باب و لوب نشسته بود، روی شانه‌ هایش می‌ چرخید، و تعدادی تار به استخوان ترقوه‌ اش می‌ رسید. کل موهایش یکنواخت بود با فرهای محکم و امواج آبشاری مارسل که یاد آور ستاره های کلاسیک فیلم بود.

با وجود همه اینها، چیزی که واقعاً حال و هوای دهه 50 را به آن می بخشید، فرهای مارپیچی در موهای او بود که خط مو و پیشانی او را برجسته می کرد . از جمله دو فرهای متمایل به قاب صورت او، یک دایره بزرگ در سمت راست پیشانی او، و کمی نیم دایره کوچکتر در نزدیکی خط موی او.

لباس ریحانا همه چیز را جمع کرد. او که بلافاصله زیبایی‌ شناسی را به یاد می‌ آورد، در حالی که پنکیک‌ های تازه درست شده می‌ خورد، با یک کت خز مجلل که روی لباس خواب‌ های سفید ابریشمی قرار گرفته بود، نشست. اگر چه او در نقش اصلی داستان فیلم کوتاه، کت بلیزر راکی ​​را نیز دزدید تا برای لحظه ای بیرون بیاید و لقب «راهزن بلیزر» را برای او به ارمغان آورد.