دو سال پیش، هیلی بیبر مترادف با مانیکور دونات مرواریدی و لعاب دار بود. او آنها را در مراسم مت گالا، در سراسر لس آنجلس، و در عکس‌ های متعددی پوشید. با این حال، سال گذشته در این زمان، او شروع به آزمایش با ظاهر ناخن‌ های رنگارنگ کرد، و طرح‌ های رنگی. با این حال، زندگی چرخه ای است و اخیراً، بیبر به ریشه های ناخن خالص و براق خود بازگشته است.

در 20 مارس، بیبر عکس های اینستاگرامی پر از سلفی در زیر آسمان غروب خورشید منتشر کرد. نمی شد از مانیکور فوق العاده درخشان او هیجان زده نشد.

همانطور که معمولا در مورد ناخن های بیبر اتفاق می افتد، سبک جدید روی ناخن های بادامی شکل با طول متوسط ​​قرار می گیرد. سپس، بخش سرگرم کننده و براق شروع شد.

بسیار شبیه به ظاهر ناخن کروم دونات لعابدار او، ظاهری فوق العاده براق. این ظاهر پایه‌ ای کامل و یکدست داشت که صورتی‌ های طبیعی ناخن‌ های او را درخشش می‌ داد، و فقط به رنگ صورتی ملایم تبدیل شده بود. سپس، در بالا، روکش کرومی سبک وجود داشت که جلوه ای مرواریدی ایجاد می کرد که غروب خورشید را منعکس می داد.

خوشبختانه، بازسازی این ظاهر در خانه خیلی سخت نیست، و حتی ممکن است همه چیزهایی را که نیاز دارید در کلکسیون ناخن خود داشته باشید.

ابتدا، مانند هر ظاهر ناخن، لاک باقی مانده را با پاک کننده پاک کنید. سپس، ناخن‌ هایتان را به طول و شکل دلخواه ببرید و سوهان بزنید. پس از آن، قبل از استفاده از بیس کت مورد علاقه خود، سطح را صاف کنید تا بستر ناخن یکدست شود.

پس از خشک شدن لایه پایه، یک لایه صورتی کم رنگ را بمالید. (فقط لاک صورتی روشن مورد علاقه خود را با پاک کننده ناخن رقیق کنید). سپس، یک رنگ نقره‌ای روشن یا پودر کروم بردارید و آن را روی ناخن‌ هایتان بمالید. سپس، آن را با یک کت تاپ بپوشانید و برای سلفی غروب آفتاب آماده هستید.