سلنا گومز اخیراً بیش از هر زمان دیگری مو و آرایش خود را آزمایش کرده است. اگر چه ما می دانیم که او همیشه به یک ظاهر جذاب برای ناخن ها علاقه داشته است، اما او تمایل دارد که جذابیت و مدل موی خود را در سمت کلاسیک نگه دارد. با این حال، اخیراً، او موهای خود را در ظاهر شیکی قرار داده است، آرایش مولن روژ را امتحان می‌ کند، یک لوب تیز را به نمایش می‌ گذارد و با سایه چشم پررنگ بازی می‌ کند.

زمانی که گومز در آخر هفته در پاریس بود، این تم را حفظ کرد و در عین حال یک رنگ مو کاملاً جدید را امتحان کرد. در کنار چشم دودی آبی براق، سلنا همچنین برای اولین بار از هایلایت های بلوند عسلی درشت جدید در موهای قهوه ای تیره خود استفاده کرد.

در 26 نوامبر، این ستاره بزرگ چند سلفی در استوری اینستاگرام خود منتشر کرد و نکات برجسته جدید خود را به نمایش گذاشت. موهای جدیدش شبیه به چیزی نبود که طرفداران گومز به آن عادت کرده بودند با طولی یکنواخت و متقارن. سپس، ریشه های موی او همان رنگ معمولی بود قهوه ای تیره. اما آنجا بود که شباهت ها به پایان رسید.

از چند اینچ از ریشه های موی او شروع شد، هایلایت های زرد طلایی شروع به چکیدن از طریق یال او کردند. اگر چه آنها نازک و نزدیک به ریشه‌ های او بودند، اما به سمت پایین موهای او ضخیم‌ تر و نزدیک‌ تر می‌ شدند. انتهای موهای او اساساً بلوند بود مگر چند تار شکلاتی. صورت او نیز با تکه‌ های بلوند در هر طرف قاب شده بود که در کنار بقیه ظاهر، به شکل موج‌ های شل طراحی شده بود.

ظاهر جدید این بازیگر و خواننده مشهور از روند تغییر چهره های مشهور دیگر به موهای بلوند در چند هفته گذشته پیروی می کند. اخیرا بیانسه یک بلوند نقره ای یخی را به نمایش گذاشت، کیک پالمر بلوند عسلی شد، ریحانا رنگ بلوند کاراملی را امتحان کرد و کیم کارداشیان مشکی مشخص خود را به بلوند بژ تغییر داد.

گومز موهای بلوند جدید مد روز خود را با چشم دودی زیبا جفت کرد. آرایش گومز که توسط یکی از میکاپ آرتیست های مورد علاقه اش به نام آویا سولومون انجام شد، چشم های گومز با مژه های بلند مشکی قاب شده بود. خط آبی پایینی او یک خط چشم سفید داشت که با سایه چشم خاکستری عمیق زیر چشمش تضاد داشت.

آرایش او در بالای خط مژه بالایی او تضاد کاملی با رنگ خاکستری روشن در بقیه قسمت‌ های پلک او ایجاد می‌ کرد. سپس، همانطور که آرایش به گوشه بیرونی او نزدیک‌ تر می‌ شد، روی چشم گربه‌ ای خاکستری تیز و خاکستری که همه آن را به هم گره می‌ زد عمیق‌ تر شد.