سلنا گومز از TikTok متوجه شد که چرا مجرد است. این فوق ستاره 30 ساله از فیلتر «چرا من مجردم؟» استفاده کرد که روی سر فرد چشمک می زند و شامل پاسخ هایی مانند «تو روی شغلت متمرکز هستی»، «شما به شانس متکی هستید» و «شما» است. زخم های التیام نیافته داشته باشید.»

سلنا فیلتر را در  TikTok در 13 جولای امتحان کرد، با آهنگ “Holding Out For A Hero” پخش شد و پاسخی که دریافت کرد “تو بد سلیقه هستی”. بلافاصله، خواننده “نادر” حالتی شوکه داشت و به بیرون از دوربین نگاه کرد. او در توضیح این ویدئو نوشت: “خب تیک توک بی ادب است.”

سلنا از زمان عاشقانه هایش با ویکند و جاستین بیبر هیچ رابطه آشکاری نداشته است. اوایل سال جاری، ستاره The Only Murders in the Building به شکلی عاشقانه با DJ The Chainsmokers Drew Taggart، 33 ساله مرتبط بود.

US Weekly از طریق منبعی مدعی شد: “آنها سعی نمی کنند عاشقانه خود را با رفتن مخفیانه در کلوپ های اعضا پنهان کنند.” گزارش ژانویه این نشریه همچنین گزارش داد که سلنا و درو – که با هم در حال بولینگ در نیویورک دیده شده‌اند  «بسیار معمولی و ساده بودند». اما سلنا بعداً این شایعات را پایان داد و در رسانه های اجتماعی توضیح داد که مجرد است.

سلنا سال ها با جاستین بیبر 29 ساله به طرز بدنامی رابطه داشت تا اینکه در می 2018 رسما از هم جدا شدند. خواننده «هلو» در اواخر همان سال با هیلی بالدوین ازدواج کرد. هیلی شایعاتی را که گفته می‌شود با همسر فعلی‌اش ارتباط برقرار کرده بود، در حالی که او هنوز با سلنا ارتباط دارد، را در یکی از قسمت‌های سپتامبر 2022 از پادکست باباش را صدا کن، رد کرد.