این فصل یک فصل پر مشغله جوایز برای سلنا گومز بوده است، و فقط دو هفته از آن زمان باقی مانده است. او فصل را در گلدن گلوب آغاز کرد، جایی که او یک مانیکور چرمی برجسته همراه با یک لباس قرمز روشن و جذاب پوشید. اکنون، در مراسم امی 2024، این نماد استایل هیجان‌ انگیز خود را از موهایش تا نوک انگشتانش حفظ می‌ کند.

گومز که برنامه تلویزیونی موفقش فقط قتل‌ ها در ساختمان نامزد سریال کمدی برجسته و بازیگر اصلی آن، مارتین شورت، نیز نامزد شد با نامزد تازه کارش، بنی بلانکو، و مانیکور تازه‌ ای که توسط هنرمند ناخن، تام باچیک انجام داد، در شب بزرگ شرکت کرد.

 

گومز روی لباس گلدار اسکار د لا رنتا با پولک‌ های زیبا، و مانیکوری که باچیک آن را مانیکور گیلاسی مشکی می‌ نامید که دقیقاً با لب‌های قرمز آلویی او مطابقت داشت، به تن کرد.

باچیک گفت: برای ایجاد مانیکور، سلنا ظاهر را با یک مانیکور دقیق و با استفاده از ست مانیکور رزگلد شروع کرده است. او افزود که “شکل بسیار مهم بود” تا تمرکز بر سایه تیره حفظ شود. برای انجام این کار، آنها از یک ناخن بیضی شکل طبیعی قوی برای تکمیل الگوی لباس استفاده کردند.

البته باید رنگ گیلاسی را که یک رنگ کاملا سفارشی بود رنگ می کرد. سپس یک لایه با رنگ بنفش پر رنگ، استفاده کرد.

با این حال، این همه چیز نبود. در بالای این پایه، برای ایجاد اثر گیلاس تیره عمیق، او “یک برس ژل کوچک آغشته به پودر کروم قرمز را برداشت.” سپس، «از مرکز ناخن شروع کرد، کروم را با لاک ژل مرطوب مخلوط کرد» قبل از اینکه هر ناخن را با یک لایه رویی با براقیت بالا بپوشانم. البته، قبل از اینکه گومز به بزرگترین شب تلویزیون برسد، از کرم دست مرطوب کننده استفاده کرد.