جنا اورتگا از زمان بازی در نتفلیکس، به سرعت رتبه های هالیوود را ارتقا داد. او نه تنها به یکی از پر طرفدارترین ستاره های جوان در صنعت نمایش تبدیل شده است، بلکه به یک نماد سبک و زیبایی نیز تبدیل شده است. در هر فرش قرمز، او بیشتر خودش را به عنوان یک الهه مد نشان می‌ دهد.

کسی نمی دانست که سریال چهارشنبه به یکی از بزرگترین نمایش های جهان تبدیل خواهد شد و اورتگا نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن در یک سریال کمدی در جوایز امی ژانویه 2024 خواهد شد.

نامزدی او باعث می‌ شود که او تنها بازیگر لاتینی باشد که پس از آمریکا فررا در سال 2007 برای این رشته نامزد شده است. به این واقعیت اضافه کنید که چهارشنبه در مجموع نامزد سه جایزه شده است، و او باید ظاهر می‌ شد و شبیه برنده‌ ای که هست ظاهر می‌ شد.

اورتگا با لباس و آرایش ظاهری مستقیماً از یک افسانه آمد اگر چه دور از افسانه‌ های تیره‌ ای که الهام‌ بخش نمایش او بود.

این نگاه به جای یک فانتزی گوت آشام، تمام جزئیات را به شاهزاده پری نشان می داد. با شروع لباس، او شبیه یک باغ گل در حال قدم زدن بود که مستقیماً از آلیس و سرزمین عجایب بیرون آمده بود. طراحی ساختار یافته، نیم نگاهی بود که به لباس جان می بخشد را می داد. با پایه ای سبز کم رنگ به نظر می رسید که مانند پرچینی برای رشد تمام جزئیات گل های بنفش پاستلی و سفید است.

با این حال، فانتزی به همین جا ختم نشد. سایه بنفش مشابه گل‌ های لباس او توسط آرایشگر ملانی اینگلسیس با استفاده از دیور بیوتی روی چشمانش گردگیری شد. در بالای رنگ پایه اسطوخودوس، لایه‌ای از لکه‌ های بنفش پر زرق و برق قرار داشت که ظاهر را بیش از پیش روشن می‌ کرد.

کارهای نهایی مو و اکسسوری بود. قاب چشم‌ های بنفش او، موهای قهوه‌ ای وسط شانه‌ اش، البته، یک گردنبند الماس ضخیم و چند حلقه مجلل همسان، ظاهر جادویی را تکمیل کردند.