جنیفر لوپز روز یکشنبه از دیوید کولی، مدیر عامل و بنیانگذار The Abbey، به دلیل کمک هایش به جامعه ادای احترام کرد و برای جشن انتشار “Can’t Get Enough”، اولین تک آهنگ او از آلبوم آینده اش که هفته گذشته برای اولین بار عرضه شد جشن گرفت.

جنیفر لوپز اجراهایی از بهترین آهنگ های خود را با نوازندگانی خواند که برخی از نمادین ترین دوستان او بودند.

لوپز روز چهارشنبه “Can’t Get Enough” را همراه با موزیک ویدیوی خود منتشر کرد. جنیفر، در مورد این آهنگ و نحوه انتشار آن در یک پخش زنده یوتیوب قبل از پخش ویدیو با طرفداران صحبت کرد. او در مورد “Can’t Get Enough” گفت: “من عاشق یک آهنگ عاشقانه هستم، اما به چیزی نیاز دارم که بتوانم اجرا کنم.”

لوپز اضافه کرد: “بنابراین وقتی برای اولین بار این آهنگ را شنیدیم، همه می دانستند که این آهنگ انرژی دارد، یک شادی در آن وجود دارد، و شما همه آن را احساس می کنید.”

برای موزیک ویدیوی این تک آهنگ، لوپز از همسرش بن افلک مشاوره گرفت. او توضیح داد: «نه این که او واقعاً ویدیو یا چیز دیگری ساخته باشد، اما من فقط به نظر و ایده‌ های او اعتماد دارم. هیچ کس بیشتر از او داستان من را نمی داند.

او افزود: “همه شما سفر من را دنبال کرده اید و فکر می کنم من را دیده اید. چیزی که می خواستم با آلبوم به همه بگویم این است که عشق واقعی در واقع وجود دارد.”