لئوناردو دی کاپریو و دختر مورد علاقه اش ویتوریا سرتی که به طور مشهور مجرد هستند، این هفته شایعات نامزدی را برانگیخت، هنگامی که آنها در روز سه شنبه، 26 مارس در حال لذت بردن از غذای مکزیکی با هم در لس آنجلس مشاهده شدند. این زوج در حال سفارش ناهار در حالی که دست چپ سرتی دور شانه او بود، و یک حلقه نقره بزرگ در دست داشت به تصویر کشیده شد. حلقه در انگشت چهارم او در حالی که شبیه حلقه نامزدی به نظر می رسید بود، و این حدس و گمان ها را به سمت اینکه عاشقانه این دو مرغ عشق رو به جلو می رود و حالا نامزد هستند تیتر خبرها شد.

همانطور که وقتی جنیفر آنیستون در جوایز SAG سنگی را روی انگشت حلقه‌ اش گذاشت، هر وقت جواهری روی آن دست و انگشت خاص وجود داشت، شایعات منتشر می‌ شد. بنابراین، البته، مردم با دیدن این خانم جوان 25 ساله که عشق خود را با حلقه نشان می دهد، فکر می کردند که آیا بالاخره دی کاپریو آماده است تا برای همیشه به یک نفر متعهد شود. اما یک منبع به صفحه ششم گفت، این حدس و گمان ها “در حد صفر است.”

در حالی که دی کاپریو، که در نوامبر 50 ساله خواهد شد، احتمالاً زانو نزده است، اما به نظر می رسد با توجه به بازدید های عمومی مانند قرار ناهار اخیرشان، بسیار جدی هستند. لئوناردو و ویتوریا سرتی این مدل برای اولین بار در سال 2023 هنگامی که در یک باشگاه در ایبیزا، اسپانیا در حال بیرون آمدن بودند، شایعات مربوط به عاشقانه را برانگیختند.

لئوناردو در طول سال‌ ها با مجموعه‌ ای از مدل‌ ها مرتبط بوده است که نمایندگان او هر از گاهی آن‌ ها را رد کرده‌ اند. آخرین رابطه عمومی واقعی او که با افتخار نشان داد با کامیلا مورونه بود. او حتی در مراسم اسکار 92 در آن زمان با او شرکت کرد، اما آنها با هم روی فرش نرفتند. آنها مدت کوتاهی پس از 25 سالگی مورونه از هم جدا شدند.

در مورد تمایل دی کاپریو به جدایی از خانم ها در زمانی که آنها 25 ساله می شوند، شک و تردیدهای مداومی وجود دارد، اما او با جی جی حدید که 27 ساله بود زمانی که آنها شروع به قرار ملاقات کردند، قالب را شکست. با این حال، کوتاه مدت بود، و هیچ یک از آنها این عاشقانه را تایید نکردند.

سرتی در 7 ژوئن 26 ساله می شود، بنابراین اگر او به این عاشقانه پایان دهد، مهر تاییدی است بر خط قرمز او یعنی فقط زیر 25 سال!