جنیفر لوپز داستان عشق خود را با طرفداران به اشتراک می گذارد و این کار را به روش خیره کننده ای که یک سوپراستار پاپ می تواند انجام دهد به پایان می رساند. روز چهارشنبه، این نماد موسیقی، تریلر سینمایی فیلم جدیدش This Is Me… Now: A Love Story را منتشر کرد، که همراه با آلبوم جدید مورد انتظار او و اولین انتشار در یک دهه از راه رسید.

بر اساس پیش‌ نمایش جذاب، به نظر می‌ رسد که پروژه 65 دقیقه‌ ای قرار است در 16 فوریه در آمازون پرایم ویدیو پخش شود همان روزی که نهمین آلبوم استودیویی او منتشر خواهد شد. جنیفر این خواننده و بازیگر در سفری در هر دو مناظر رویایی عشق را پیدا می‌ کند. چالش هایی که در واقعیت برای یافتن عشق ریشه دارند.

بر اساس یک بیانیه مطبوعاتی، لوپز این پروژه را به همراه دیو مایرز کارگردان برنده گرمی خلق کرد که به عنوان یک اودیسه سینمایی روایت محور، غرق در داستان سرایی اسطوره ای و شفای شخصی توصیف می شود.

در خلاصه داستان رسمی آمده است: لوپز سفر خود به عشق را از طریق چشمان خود به نمایش می گذارد. این پانوراما با لباس‌ های خارق‌ العاده، رقص خیره‌ کننده، و کمئوهای پر از ستاره، نگاهی به گذشته‌ از قلب انعطاف‌ پذیر جنیفر است.

تریلر نگاهی اجمالی به آن دارد، زیرا نشان می‌ دهد که لوپز قلب خود را باز می‌ کند و با عشاق مختلف در دنیایی خارق‌ العاده روبرو می‌ شود.

این فیلم همچنین شاهد مجموعه ای از حضور ستاره های ویژه ای خواهد بود. برخی از این ستاره ها همسر جنیفر بن افلک و همچنین فت جو، ترور نوآ، کیم پتراس، پست مالون، کیکه پالمر، سوفیا ورگارا، جنیفر لوئیس، خواهند بود.