ریحانا یک ملکه تحول است! این خواننده در حالی که با ظاهری کاملا مشکی در شام بنیاد مراقبت هالیوود در غرب هالیوود در روز سه شنبه حضور داشت، از مدل موی بلوند تازه رونمایی کرد.

ریحانا رنگ موهای جدید خود را در به رنگ عسل با حاشیه ای فراگیر به نمایش گذاشت. او یک لباس ماکسی یقه بلند مشکی و یک ژاکت شنل چرمی بزرگ، همراه با کفش های پاشنه بلند پوشیده بود.

ریحانا ظاهر خود را با زیورآلاتی برجسته، به همراه یک گوشواره تزئین شده و یک حلقه بزرگ، تزئین کرده بود.

از دیگر ستاره‌های حاضر در شام خیریه روز دوشنبه می‌ توان به پاریس هیلتون و کاردی بی اشاره کرد که هر دو با ریحانا در این مراسم در تصاویری که در رسانه‌ های اجتماعی منتشر شده بود، دیده شدند.

بیرون رفتن شبانه ریحانا در لس آنجلس چند روز پس از آن است که او از تعطیلات تولدش به ترکز و کایکوس که با خانواده و دوستانش به آنجا رفته بود به خانه آمد.

بهترین دوستش ملیسا فورد روز دوشنبه در ویدئویی مونتاژی فاش کرد این خواننده که در ماه فوریه 36 ساله شد با کیک تولدی را در یک جت شخصی در حالی که در میان دوستانش بود، جشن گرفت.

قبل از سفر تولدش، ریحانا با همسرش راکی به هند رفت و در آنجا یک اجرای کوچک در مراسم سه روزه ازدواج آنانت آمبانی وارث میلیاردر اجرا کرد.

در ویدئوهایی که از این کنسرت در شبکه‌ های اجتماعی منتشر شده، ریحانا یک لباس آستین بلند سبز روشن و چکمه‌ های صورتی بلند به تن داشت، زیرا موهای بلندش روی پشتش می‌ چرخید. دیلجیت دوسانج، ستاره موسیقی پنجابی و دیوید بلین، شعبده باز، در این مراسم به او پیوستند، که طبق گزارش ها، آنها نیز اجرا کردند.

دیگر لیست قابل توجه مهمانان این مراسم شامل ایوانکا ترامپ، هیلاری کلینتون، بیل گیتس و اعضای خانواده سلطنتی بوتان بود.