زندیا در روز سه‌ شنبه هنگام حضور در اولین نمایش فیلم خود چالشگران در سیدنی استرالیا،می درخشید. این هنرپیشه 27 ساله با پوشیدن لباس سبز رنگ پر زرق و برق Loewe از جاناتان اندرسون، خیره کننده شده بود.

ویدئویی از ژست گرفتن ستاره سابق دیزنی برای عکاسان روی فرش قرمز توسط استایلیست او، لا روچ، در یک استوری اینستاگرام به اشتراک گذاشته شد.

این لباس دارای یقه V بود. ادای احترام به شخصیت او در چلنجر تاشی یک تنیسور تبدیل به مربی است. لباس زندیا دارای طرحی زیبا از چهره‌ ای بود که یک راکت تنیس را در دست گرفته بود.

لباس زندیا همچنین بلند بود. او این ظاهر را با کفش‌ های پاشنه بلند ست می‌ کرد، در حالی که موهایش به شکلی پر زرق و برق بود که گوشواره‌ های آویزان او را به نمایش می‌ گذاشت.

با نشان دادن لبخندی درخشان، به نظر می‌ رسید که ستاره سرخوشی در کنار همبازی‌ هایش، روحیه‌ای عالی داشت.

طبق یک خلاصه داستان رسمی فیلم، چالشگران یک مثلث عاشقانه شدید را دنبال می‌ کند که در آن سه بازیکن تنیس که در نوجوانی یکدیگر را می‌ شناختند و در یک تورنمنت تنیس شرکت می‌ کردند تا برنده گرند اسلم مشهور جهان شوند. این تجربه رقابت های قدیمی را در داخل و خارج از زمین بازی دوباره شعله ور می کند.

اولین نمایش چالشگران در استرالیا پس از آن انجام شد که زندیا با نامزدش تام هالند، اوایل این ماه در فینال مسابقات بازی BNP Paribas در ایندیان ولز، کالیفرنیا قرار تنیس داشت.

زندایا، یک دامن تنیس سفید با تاپ و سویشرت کلاهدار به تن کرد.