همانطور که زمستان به بهار تبدیل می شود، ما باید آنچه را که در دنیای زیبایی مرسوم است و اینکه چگونه ظاهر مورد علاقه ما ممکن است در فصل جدید جادویی خود را اعمال کند، بررسی کنیم. با آرایش های سنگین و حتی کت های سنگین تر.

استثنای بزرگ؟ خانم رزی هانتینگتون وایتلی، که با بزرگان اخیر کاملاً خوب است و آنها را به خوبی پوشیده است. در 22 مارس، این مدل یک تعداد عکس شیرین را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که از یک سفر با جت خصوصی با همسرش، جیسون استاتهام، عکس می گرفت. در اوج آسمان، او کاملاً با زیبایی شناسی، کت خز و مانیکور فرانسوی بلند تزئین شده بود.

مانیکور فرانسوی او تفسیر ظریف تری از فرانسوی کلاسیک است. هنوز هم آن ظاهر طبیعی را به شما می‌ دهد، اما هر تغییر رنگی را برای ظاهری ظریف‌ تر محو می‌ کند. شکل بادامی گرد، نوک سفید ناخن‌ های کرمی به سختی قابل مشاهده است، اما مطمئن باشید که آنها وجود دارند.

این مدل برای تکمیل زرق و برق خارج از وظیفه خود، یک لب صورتی براق و خنک به تن کرد. موهای غبطه‌ انگیزش میان‌ پر بود و با امواج طلایی ملایم روی شانه‌ هایش می‌ ریخت.

اما یکی از نشانه های قطعی بهار: بطری عطر Maison Crivelli Tubereuse Astrale که از کیف گویارد هانتینگتون وایتلی بیرون می آید. یک رایحه گلی سفید مدرن که با دارچین شروع می شود، رایحه ای عالی برای هوای سرد تا گرم است. (مانیکور بی انتها است و به خوبی می تواند برای همیشه بماند.)