تیلور سوئیفت هنگامی که برای قرار ملاقات و دست به دست نامزدش تراویس کلس در 24 مارس در مالیبو، کالیفرنیا، سوئیفت با یک کت و دامن چین دار، ظاهری جذاب داشت.

در بالا، او یک ژاکت کشمیری آبی خیتی پوشیده بود و آن را با یک دامن مینی چین‌ دار برنزه‌ ای از Sandy Liang ست کرد. سوئیفت، ظاهر خود را با کفش‌ های کتانی قهوه‌ای رنگ از Reformation تکمیل کرد.

ظاهر کامل او برای یک لباس کامل با الهام از دختران مدرسه ای در رنگ های ملایم و مناسب برای فصل بهار گرد هم آمد. او همچنین موهای بلوند خود را پایین انداخته و با کوچکترین فرهای نرم بیرون آورده است.

سفر سوئیفت با کلس به دنبال بازگشت او به خانه به ایالات متحده پس از توقف های تور Eras در سنگاپور و استرالیا انجام می شود. سابرینا کارپنتر، که نمایش های سوئیفت را برای او افتتاح کرد، تعدادی عکس اینستاگرامی از دوران تور خود را به اشتراک گذاشت که شامل عکسی از آن دو در باغ وحش سیدنی بود.

در عکس، سوئیفت ظاهر کوچک دیگری را به تصویر می کشد این بار دامن Levi’s که او با یک تی شرت پوشیده بود.

سوئیفت با دامن کوتاه بیگانه نیست. او در ماه دسامبر در یکی از باز ی‌های کانزاس سیتی چیفز کلس، دامن کوتاه چهارخانه ریلز پوشید. دامن قرمز و مشکی او دارای جزئیات چین دار نامتقارن بود و به طور سفارشی مخصوص او ساخته شده بود.