جنیفر لارنس در مقاله‌ ای که توسط مجله Interview منتشر شده است، به شایعاتی مبنی بر جراحی پلاستیک روی بدن خود در گفتگو با کایلی جنر پاسخ داده است و در آن به کارهای عالی که توسط هنرمندان آرایش روی صورتش انجام شده است، اشاره می‌ کند.

“این شگفت انگیز است که آرایش چه کاری می تواند روی صورت یک فرد انجام دهد. من با هانگ وانگو کار می کنم که لب هایم را خط می کشد و او را جراح پلاستیک می نامم، زیرا در چند ماه گذشته از زمانی که با او کار کرده ام، همه متقاعد شدن که من چشمم را جراحی کرده ام.» این بازیگر به شوخی گفت

آیا جی لاو جراحی پلاستیک کرده است؟

هشدار در میان دنبال کنندگان رسانه های اجتماعی او زمانی شروع شد که لارنس را در یک شوی مد دیور دیدند، جایی که او کمی متفاوت به نظر می رسید.

آن کاربران اینترنتی پیشنهاد کردند که لارنس روی لب هایش فیلر گذاشته و بینی اش را عمل کرده است، اگر لارنس توضیح داد که تغییر چهره شما با افزایش سن کاملا طبیعی است.

جنیفر لارنس توضیح داد: “من از 19 سالگی شروع به کار کردم و فکر می کنم “بزرگ شدم. حالت جوانی را در صورتم از دست دادم و چهره ام تغییر کرد زیرا دارم بزرگتر می شوم.”

“همه فکر می‌کنند بینی‌ ام را عمل کرده‌ ام و من گفتم به آنها پاسخ می‌ دهم، من دقیقاً همان بینی را داشتم. گونه‌ هایم کوچک‌ تر شده‌ اند. ممنون که این را مطرح کردید.”