آنتونلا روکوزو ممکن بود در روز تولدش یک مهمانی با مضمون شاهزاده خانم داشته باشد، اما در آخر هفته یک جشن همه جانبه داشت. همسر 36 ساله لیونل مسی در میامی مانند یک ملکه در میان دوستان و عزیزانش با او رفتار شد.

جشن بزرگ در روز شنبه، 2 مارس، چند روز پس از تولد او در 26 فوریه برگزار شد. روکوزو گالری از عکس‌ ها و ویدیو های آن شب را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و شب را “بی‌نظیر” اعلام کرد. او کیک 4 طبقه ای داشت که با گل رز صورتی، پر و عکس های خاص تزئین شده بود و در مهمانی تهیه کننده معروف و دی جی بیزاراپ مرباها را تهیه می کرد.

او برای شب خاص خود زیبا به نظر می رسید و یک لباس قهوه ای زیتونی با کفش های هماهنگ پوشیده بود. این مهمانی در استیک‌ خانه معروف ژاپنی Gekko متعلق به دیوید گراتمن و بانی بد بود.

مسی که به تازگی به 500 میلیون فالوور در اینستاگرام رسیده است، با به اشتراک گذاشتن گالری از عکس ها و ویدئوها، نگاهی به این جشن سرگرم کننده را به اشتراک گذاشت. در اسلاید اول، او با دوستانش، از جمله هم تیمی اش، لوئیس سوارز و بیزاراپ، ژست گرفت، که به نظر می رسید نقطه برجسته شب برای این زوج باشد.

مسی در آخرین عکس خود با روکوزو ژست گرفت و آنها شادتر از همیشه به نظر می رسیدند. یکی از خالکوبی هایی که او به بچه هایشان تقدیم کرده است، “تیاگو” با افتخار به نمایش گذاشته شد. این بازیکن حرفه ای فوتبال یک پیراهن یقه سفید پرادا را روی یک شلوار مشکی پوشیده بود که احتمالاً یک ساعت بسیار گران قیمت را به آن اضافه می کرد.

این مهمانی پس از بازی مسی اینتر میامی مقابل اورلاندو سیتی برگزار شد، جایی که آنها در یک مسابقه 5-0 در استادیوم چیس در فورت لادردیل به برتری رسیدند.