همه ما علاقه مندیم که از مدل های مشکی و  شیک ناخن لذت ببریم. از ابروهای سفید آملیا گری گرفته تا کورتنی کارداشیان بارکر که لباس‌هایش را کاملاً به مجموعه‌ای از تکه‌های تمام مشکی تبدیل کرده است، تبدیل شدن به یک گوت داغ بسیار پرطرفدار است. و این حرکت به تازگی برای یکی از سبک‌های مانیکور پیشرو در سال 2023 آمده است.

با مانیکور فرانسوی چرم لاکی مورد علاقه افراد مشهور آشنا شوید

روند مد مانیکور فرانسوی چرم لاکی

یک مانیکور فرانسوی از چرم لاکی خیلی کمتر از آن چیزی که به نظر می رسد ترسناک است. در اصل فقط یک مانیکور فرانسوی با همان پایه طبیعی و ملایم مانیکور فرانسوی OG اما با نوک مشکی درخشان است. مانیکور فرانسوی بسیار طراحی ظریفی است، و به راحتی با هر لباسی هماهنگ می‌شود. در حالی که این روند امروزه بسیار متنوع است، طبیعی است که مانیکور فرانسوی در انواع مختلفی توسعه یافته است.

بزرگترین ستاره ها هم اکنون ناخن  های دست خود را در سبک های هیجان انگیزتر امتحان می کنند. مردم سعی کرده‌اند در سبک خود کمی جسورتر باشند، و یک مانیکور فرانسوی [چرم لاک‌شده] به انها این این امکان را می‌دهد تا ظاهر خود را باکلاس نگه دارند و در عین حال کمی برجستگی به آن اضافه کند.

ستارگانی مانند امیلی راتاجکوفسکی، جنیفر لوپز، جنا اورتگا و فیبی بریجرز همگی از ناخن‌های فرانسوی لاکی استفاده کردند، در حالی که ستارگانی مانند لیزو هم در فرش قرمز و هم در خارج از آن از این مانیکور جذاب استفاده کرده‌اند.

چگونه یک مانیکور فرانسوی چرم داشته باشیم

ابتدا باید ناخن های خود را با کوتاه کردن آنها به طول دلخواه خود آماده کنید و سپس کوتیکول های خود را به عقب برانید (کوتیکول را به افراد حرفه ای بسپارید). پس از آن، سوهان را به شکل دلخواه خود سوهان دهید و سپس کل بستر ناخن خود را صاف کنید تا سطحی بدون برآمدگی داشته باشد.

در مرحله بعد، یک کت پایه و به دنبال آن دو لایه لاک ملایم خالص مورد علاقه خود را بزنید. سپس، نوبت به ایجاد شکل فرانسوی می رسد. با یک برس ناخن نازک استفاده کنید. همچنین می توانید با کشیدن یک خط مشکی نازک در امتداد لبه ناخن، یک مانیکور فرانسوی با چرم میکرو انتخاب کنید.

صرف نظر از اینکه کدام تکنیک را انتخاب می کنید، پس از ایجاد خط نوک، بقیه نوک ناخن را با لاک مشکی پر کنید. ظاهر را با یک تاپ کت با براق کامل به پایان برسانید و شیک ترین مانیکور پرطرفدار امسال را خواهید داشت.