آیا از ظاهر خود خسته شده اید؟ آیا می خواهید بدون صرف هزینه زیاد آن را تغییر دهید؟ آیا واقعاً می توان به راحتی یک ظاهر جدید پیدا کرد؟ ما ممکن است برای تغییر ظاهر خود و زیباتر به نظر رسیدن پول زیادی خرج کنیم. ما روی خرید لباس‌های جدید در سبک‌های مختلف مدرن و پوشیدن اکسسوری‌های جذاب برای تکمیل آنچه که می‌پوشیم و بر ظرافت خود تمرکز می‌کنیم، اما در مورد موهایمان چطور؟

تغییر رنگ موهایتان ساده ترین کاری است که می توانید انجام دهید تا ظاهری جدید داشته باشید. انتخاب بهترین رنگ مو از فردی به فرد دیگر متفاوت است. انتخاب مناسب ترین رنگ مو برای شما با توجه به فصل، رنگ پوست و البته روحیه ای که می تواند شما را در هنگام انتخاب رنگ مو کنترل کند بدون اینکه از آن آگاه باشید، تعیین می کند.

چندین رنگ مو وجود دارد که از بین آنها می توانید آنچه را که دوست دارید و متناسب با رنگ پوست شماست انتخاب کنید. بیشتر این رنگ‌ها هر ساله تغییر می‌کنند تا به ما این امکان را بدهند که آنچه را که نیازهایمان را برآورده می‌کند انتخاب کنیم.

داغ ترین مدل های رنگ مو امسال

1. سفید نقره ای

آیا به دنبال رنگ مویی هستید که مناسب سنین مختلف بدون مشکل باشد؟ اگر بله، پس باید رنگ موی نقره ای سفید را انتخاب کنید. این رنگ برای فصول مختلف به خصوص زمستان با بارش باران و برف نیز مناسب است. نگران نباشید، قرار نیست با استفاده از این رنگ موهای خود را از بین ببرید و پیرتر به نظر نخواهید رسید.

رنگ موی زنانه سفید نقره ای

2. شکلاتی عمیق

شکلاتی عمیق یک رنگ موی عالی است که با رنگ پوست های مختلف مناسب است. ممکن است سیاه به نظر برسد اما در واقع اینطور نیست. این رنگ مو توسط بسیاری از افراد مشهور مانند مگان فاکس و آیشواریا رای که از مشهورترین بازیگران زن هندی هستند، انتخاب شده است.

رنگ موی زنانه شکلاتی

3. بلوند پلاتینیومی

اگر از رنگ کردن موهایتان به رنگ سفید نقره ای خوشتان نمی آید، پس نظرتان در مورد بلوند پلاتینیومی چیست؟ بلوند پلاتینیوم یک انتخاب عالی برای کسانی است که می خواهند رنگ موهای خود را با تغییراتی ساده که به آنها امکان می دهد ظاهری جدید داشته باشند، بلوند نگه دارند. افراد مشهور زیادی هستند که دوست دارند این رنگ را استفاده کنند مانند لیدی گاگا و مایلی سایرس.

رنگ موی پلاتینیومی

4. قهوه ای تیره

رنگ قهوه ای تیره قرمز یا قهوه ای نیست. ترکیبی شگفت انگیز از این دو رنگ است که رنگ موی قرمز مایل به قهوه ای نامیده می شود. قهوه ای تیره یکی از داغ ترین رنگ هایی است که برای امسال ارائه می شود و برای کسانی که رنگ موهای قهوه ای و قرمز را دوست دارند ایده آل به حساب می آید.

رنگ موی قهوه ای تیره

5. قرمز مسی

مسی و قرمز از داغ ترین رنگ هایی هستند که معمولا در فصول پاییز و زمستان هر سال وجود دارند. آنها برای هوای سرد عالی هستند زیرا می توانند قدرت شما را افزایش دهند و شما را پرانرژی کنند. ترکیب این دو رنگ با یکدیگر نتیجه شگفت انگیزی به شما می دهد که به خصوص در فصول سرد سال شما را زیباتر می کند.

رنگ مو قرمز مسی

6. رنگ های پاستلی

یکی از جدیدترین و شگفت انگیزترین ترندهای رنگ مو است که امسال خواهید یافت. استفاده از رنگ های پاستلی به انتهای موهای شما محدود می شود تا همزمان دو رنگ مو داشته باشید. رنگ‌هایی مانند صورتی و اسطوخودوس بیشترین استفاده را دارند و بهتر است این رنگ‌ها را که رنگ‌های تاکیدی نامیده می‌شوند را با بلوند پلاتینیوم استفاده کنید تا بیشتر دیده شوند و زیباتر شوند. این ترند رنگ مو برای کسانی که موهای بلند و کوتاه دارند مناسب است و آن را به یک ترند ایده آل برای همه خانم ها در امسال تبدیل می کند.

رنگ مو پاستلی