هر چقدر هم که ناخن کوچک باشد، در واقع یکی از جنبه های مهم ظاهر یک خانم است. در دنیای پرشتاب امروزی، بسیاری از زنان به دنبال روش‌های عملی و ساده برای مراقبت از ناخن‌ها و اصلاح آن‌ها هستند. شکل های ساده ناخن مانند بیضی و گرد با طول متوسط و کوتاه قابل توجه است. علاوه بر این، انواع ناخن های طبیعی بسیار زیاد هستند.

رنگ لاک ناخن مدل های خاص و شیک

1. بژ و خاکستری

رنگ های قهوه ای خاکی، بژ و خاکستری یکی از ترندهای مهم مد و زیبایی بوده و هستند . لاک‌های بژ برهنه، خاکستری ابری و کرمی، انتخاب‌های عالی هستند. علاوه بر این، ناخن های خنثی نه تنها شیک بلکه کاربردی نیز هستند. آنها همه کاره هستند و می توانند به راحتی با طیف گسترده ای از رنگ ها ترکیب شوند. بنابراین، شما می توانید آنها را با لباس های مختلف ست کنید.

رنگ لاک ناخن بژ خاکستری

 

2. رنگ ادویه جات

اجازه دهید از رنگ های غنی ادویه ها، دارچین، زردچوبه، پاپریکا، فلفل سیاه و غیره الهام بگیرید. این سایه ها به ناخن های کلاسیک خنثی جسارت می بخشد. به علاوه، می توانید بیش از یک رنگ تند را در یک ظاهر واحد ترکیب کنید. این یک ایده ناخن بسیار پر جنب و جوش است.

رنگ لاک ناخن دارچینی

3. رنگ سفید

چه رنگ سفید یخی، خاکستری یا رنگین کمانی را انتخاب کنید، نمی توانید با این ترند ناخن اشتباه کنید. رنگ سفید رنگین کمانی یک گزینه عالی و شاد است، به خصوص برای تعطیلات ! شما می توانید آن را به تنهایی یا ترکیب با رنگ ها و در طراحی های هنری ناخن استفاده کنید.

رنگ لاک ناخن سفید

4. ساده و مینیمالیستی

ناخن های مینیمالیستی یک ظاهر کلاسیک و جاودانه هستند که محبوبیت آن هرگز محو نشده است. حتی زمانی که طراحی‌های پیچیده هنر ناخن برای سال‌ها جایگاه برجسته‌ای در صحنه زیبایی پیدا کرده‌اند، ظاهر کلاسیک و ساده دوام آورده است.

مدل رنگ لاک ناخن مینیمالیستی

5. سبز شکارچی

رنگ‌های سبز شکارچی، گزینه‌های بسیار شیکی برای ناخن‌های شماست . در واقع انواع رنگ‌های سبز را برای انتخاب میتوانید پیدا کنید.

رنگ لاک ناخن سبز شکارچی

6. تن جواهر

رنگ های جواهری بنفش، آبی، سبز، سفید و … رنگ های ناخن کاملا مناسب پاییز و زمستان هستند. هرگز از افزودن این سایه های شیک به لاک ناخن خود پشیمان نخواهید شد. آنها حالات خارق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهند.

مدل ناخن تن جواهری

7. مانیکور فرانسوی

ظاهر اصلی شامل ناخن های صورتی روشن و نوک سفید است. به روز رسانی های مدرن به کار گرفته شده است، مانند ترکیب ناخن های طبیعی با انتهای برهنه بژ. دیگر رنگ‌های نوک مد روز پیشنهاد شده مشکی، سرخابی و نارنجی هستند.

مانیکور فرانسوی

8. ناخن طبیعی

شکل‌های طبیعی ناخن و رنگ‌های مانیکور یک روند مد بزرگ است. ناخن‌های بیضی و گرد با طول‌های متوسط و کوتاه برهنه یا با رنگ‌های تقریبا طبیعی لاک ظاهر می‌شوند. شما می توانید با رنگ های برهنه صورتی و بژ به دست هل خود ظاهری زیبا بدهید. همچنین به خاطر داشته باشید که باید به خوبی از سلامت ناخن های خود مراقبت کنید.

رنگ لاک ناخن طبیعی

9. قرمز تیره

یکی دیگر از رنگ هایی که جذابیت آن هرگز محو نمی شود قرمز است. به همین دلیل است که ناخن های قرمز یکی از شیک ترین گزینه ها هستند. به‌علاوه، سایه‌های ناخن قهوه‌ای مایل به قرمز و قرمز شرابی چشمگیرتر هستند.

قرمز تیره

10. ناخن سیاه سنگ!

ناخن‌های مشکی بی‌زمان هستند ناخن هایی برای جشن و تعطیلات، از مشکی براق استفاده کنید. ناخن‌های مشکی با روکش مات نیز گزینه‌ای شیک هستند.

مشکی