جنیفر لوپز ستاره روی جلد نسخه جدید ووگ مکزیک است که موفق ترین نسخه این مجله در آمریکای لاتین است، جایی که این هنرمند در مورد حرفه خود و همه چیزهایی که برای رسیدن به جایی که امروز پشت سر گذاشته صحبت می کند.

جی لو توضیح داد: «به یاد می‌آورم زمانی که شروع کردم، این من بودم و سپس ریکی مارتین و شکیرا وارد بازار انگلیس شدند و این چه چیز عالی بود. “این به ما دید زیادی داد که تا به امروز ادامه دارد. دیدن و شنیدن اینکه موسیقی اسپانیایی یک موفقیت جهانی است، هیجان انگیز است. من فکر می کنم در حال حاضر در مکان بسیار خوبی هستیم.

جی لو توضیح داد: “در ابتدا، من فقط نقش هایی را می گرفتم که در آن لهجه داشتم. و سپس کم کم تغییر کردیم زیرا برایش تلاش کرده بودم.”

در عکس روی جلد مجله ووگ ، جی لو یک کت و شلوار مشکی جسورانه با یک ژاکت مشکی و چکمه های نظامی پوشیده است. این ستاره برای طراحی ظاهر خود ار استایلیست های راب زنگاردی و ماریل هان کمک گرفته بود، در حالی که آرایش مو و آرایش کلی توسط Ash K Holm و Lorenzo Martin انجام شده است.

موارد کمی وجود دارد که این خواننده مشهور به زبان اسپانیایی مصاحبه کند، اما جی لو در طی یک ویدیوی مجله  و در شبکه های اجتماعی خود در مورد وسایلی که با خود به جزیره ای بیابانی می برد صحبت کرد و فرصت را از دست نداد و از همسرش نام برد. بله بن افلک.

«اگر به جزیره‌ای بیابانی می‌رفتم، موسیقی، آدامس، چیزی برای خوردن در کیفم می‌بردم؛ اگر می‌توانستم چیزی در کیفم بگذارم تا هر روز با خودم ببرم، شوهرم بود کاش او یک ادامس بود، اما او این را دوست نداشت. جنیفر لوپز در حالی که درباره نظرش می‌خندید، شوخی کرد. “او خیلی بزرگ است و در کیف من جا نمی شود.