کیم کارداشیان در سن 41 سالگی لحظات شیرینی را در کار حرفه ای خود سپری می کند. با این حال، پس از طلاق از کانیه وست، او نتوانسته است از فرصت های زیادی در داشتن روابط عاطفی لذت ببرد. این چیزی است که او دوست دارد آن را تغییر دهد، همانطور که در مصاحبه با هیلی بیبر نشان داده است، و همچنین فاش کند که عشق یک سلبریتی را درسینه دارد.

در یک چت در یوتیوب، هیلی بیبر و کیم کارداشیان در حال بازی «حقیقت یا جرأت» بودند و کیم کارداشیان در مورد رابطه عاطفی مورد سؤال قرار گرفت و به به ویژه، در مورد همسر سابقش و درباره ترجیحاتش بین روابط زمانی که «عصبانی» یا «خوشحال» است، پرسید.

کیم کارداشیان عاشق است؟

از سوی دیگر، کیم کارداشیان اعتراف کرد که نسبت به یک سلبریتی احساسات دارد: “تقریباً احساس می کنم باید یک نوشیدنی بنوشم زیرا می خواهم آن را محقق کنم.”

با این حال، او نمی‌خواست نام او را فاش کند، و وقتی بیبر او را تشویق کرد که این کار را انجام دهد، او قاطعانه نپذیرفت. او گفت: «اخیراً من حریم خصوصی را ترجیح می دهم. در همین حال، هیلی بیبر با وجود تمایل او به دانستن هویت “عشق” جدید این سلبریتی، تنها می تواند برای دوستش خوشحال باشد.

کیم کارداشیان از اتفاقاتی که در شبکه های اجتماعی خود می افتد گلایه کرد که خیلی ها به من پیام مستقیم می دهند. من دوست دارم به حریم خصوصی افراد احترام گذاشته شود.