جنا اورتگا می داند که چگونه در هر روز هفته بر فرش قرمز حکومت کند. ستاره 21 ساله، یکشنبه تمام مراحل را برای هفتاد و پنجمین دوره جوایز پرایم تایم امی انجام داد، جایی که او برای بازی در نقش چهارشنبه آدامز در سریال نتفلیکس برای بازیگر نقش اول زن در یک سریال کمدی انتخاب شد.

اورتگا برای اولین حضورش در فرش قرمز امی، لباس مد دیور اوت کوتور را به تن کرد که او آن را “یک اثر هنری” نامید. در حین پیش نمایش، اورتگا در مورد لباس خود گفت: “این یک اثر هنری است، به معنای واقعی کلمه. این یک لباس عالی برای بزرگداشت یک شب خاص است.”

لباس اورتگا با گل های پاستل دوزی ظریف که سراسر آن را خالکوبی کرده بود زیبایی خاصی داشت. او موهایش را کوتاه کرده بود و جواهراتش شامل گردنبند، انگشتر و دستبند بود.

اورتگا از روزهایی که در کانال دیزنی فعالیت می‌ کرد، با نقش‌ هایش در پروژه‌ هایی مانند You، X و The Fallout در دنیای بازیگری نامی برای خود دست و پا کرده است و در طول مسیر همه فرش‌ های قرمز استایل زیبایی را نشان می دهد.

ژانویه گذشته، اورتگا در مراسم گلدن گلوب 2023، جایی که برای نقش چهارشنبه‌ اش نیز نامزد شد، سبک جوایز خود را به نمایش گذاشت. در فرش قرمز، جنا رنگ‌های تیره‌ تر را کنار گذاشت و در عوض یک لباس مجلسی قهوه‌ ای اثیری گوچی را انتخاب کرد.

 

قبل از گلدن گلوب اورتگا قبلاً یک چهره مد برای تماشا بوده است.

در تور مطبوعاتی چهارشنبه‌ اش، اورتگا و استایلیست‌ اش، انریکه ملندز، لباس‌هایی را با الهام از نماد خانواده آدامز انتخاب کردند و با یکی از بهترین ظاهر او تا به امروز را شروع کردند: لباس توری ورساچه برای اولین نمایش این مجموعه بود.

این بازیگر که توسط این استایلیست به عنوان فردی که “کاملاً متعهد است” توصیف شده است، چندین عکس مدرن از یقه سفید چهارشنبه نیز به تن کرده است. جزئیات لباس نمادین برای این ستاره آینده‌ دار عالی است.