جنیفر لوپز زیباتر از همیشه به نظر می رسد. این بازیگر و خواننده اخیراً یکی از برنامه های تمرینی ورزش خود را در ویدیویی که از حیاط خانه اش ضبط شده به اشتراک گذاشته است که نشان می دهد تنها چیزی که لازم است چند دمبل است.

لوپز تمرین یکشنبه گذشته را در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت. او در زیر پست خود نوشت: «دوز روزانه سلامتی… یکشنبه همه مبارک». لباس او به رنگ صورتی و ساق های همسان تشکیل شده است، و او گفت: «من عاشق این شکل هستم.

این تمرین از هشت تمرین تشکیل شده است که بازوها، پاها و قسمت مرکزی بدن را هدف قرار می‌ دهند، از جمله بزرگ‌ ترین حرکات کششی، پرس اسکوات، لانژ، حلقه‌ های دوسر بازو و کرانچ معکوس.

در حالی که ویدیو جزئیات تمرین را به اشتراک نمی گذارد، مانند تعداد تمریناتی که افراد باید انجام دهند، اما نشان می دهد که همه حرکات برای افراد با سطوح مختلف مهارت قابل دسترسی است. استفانی منصور، کارشناس تناسب اندام به TODAY گفت: «این یک تمرین عالی برای کل بدن است که مانند یک دایره تنظیم شده است. توصیه می‌کنم 10 تکرار از هر تمرین را انجام دهید (با 10 کشش بزرگ شروع کنید، بنابراین 5 بار به هر طرف!) و سپس این مدار را در مجموع 3 بار تکرار کنید.

تور آتی جنیفر لوپز

لوپز در حال حاضر مشغول تمرین برای “This Is Me” خود است. این تور پنجمین تور لوپز است و از 30 نمایش در کانادا و ایالات متحده تشکیل شده است. این تور در 26 ژوئن در اورلاندو آغاز می شود و در 17 آگوست در نیویورک به پایان می رسد.