بیانسه پس از انتشار هشتمین آلبوم استودیویی خود، کابوی کارتر، در نیمه شب جمعه، این برنده 32 جایزه گرمی بر روی اولین جلد دیجیتال مجله ووگ که در آن سبک شیک و الهام گرفته از دختر گاوچران را به نمایش گذاشت.

در روز جمعه، در اولین تصویری که طرفداران از بیانسه دیدند، او با لباس تمام سفید زیر پیامی ظاهر شد که روی آن نوشته شده بود: «عصر جدید».

این ستاره یک کلاه گاوچران گلدیس تامز، یک کت کرک الکساندر مک‌کوئین بزرگ و گوشواره‌ های بلند کارتیه در حالی که به دوربین خیره می‌ شد برای عکس روی جلد مجله ووگ ژست گرفت.

آرایش او ظاهر کاملا سفید را با چشم دودی چشمگیر و رژ لب مات ارغوانی تیره کاملاً جبران می کرد. موهای بلوند پلاتینی بیانسه در حالی که به حصار یک مزرعه تکیه داده بود، صورتش را قاب کرده بود.

در عکسی دیگر، که توسط سارا مونوز و شیونا تورینی برای عکسبرداری طراحی شده بود، دوباره با کمی رنگ های متضاد بازی کرد.

او شنل مشکی، لباس کرم و چکمه های مشکی پوشیده بود. این زن بومی هوستون با یک کلاه کابوی مشکی استتسون بسیار شبیه به رنگ خاکستری مه آلود از همان برندی که در مراسم گرمی 2024 بر سر داشت، استفاده کرد.

بیانسه برای از بین بردن رنگ مشکی و کرم، گوشواره‌ های فیروزه‌ ای و نقره‌ای و کراوات بولرو همسان را اضافه کرده است.

یکی دیگر از نگاه های خیره کننده او از عکس روی جلد دیجیتال مجله ووگ شامل یک ظاهر کاملا سفید دیگر بود. بیانسه که در مقابل تخته سنگ ها و کاکتوس ها در جاده ای خاکی ایستاده بود.