به نظر می رسد کیتی هلمز و دخترش سوری کروز برنامه های هیجان انگیزی برای تعطیلات آخر هفته دارند. این مادر و دختر روز پنجشنبه با چمدان در حال حرکت با استایل خیابانی راحت مشاهده شدند.

خانواده بسیار خصوصی احتمالاً به‌ روزرسانی‌ هایی را درباره مقصدشان به اشتراک نمی‌ گذارند، اما دیدن آنها که با هم زمان با کیفیتی را سپری می‌ کنند، خوب است.

سوری یک چمدان صورتی زیبا در دست داشت و استایل شخصی خود را به نمایش گذاشت. او راه مادرش را دنبال می‌ کند تا یک شیک پوش باشد و شلوار قرمز پر رنگ با طرح‌ های سفید و مشکی را به تن کرده بود. او یک ژاکت همسان پوشید و با کفش های ورزشی مشکی راحت ماند. یک کیف هم روی دوشش بود.

کیتی یک استایل سرگرم خیابانی راحت به رنگ خاکی، شلوار گشاد و ژاکت مشابه با بارانی سبز پوشیده بود. او صندل های راحتی و عینک آفتابی شیک پوشیده بود. در حالی که سوری از یک چمدان استفاده می کرد، هولمز از یک کیف روی شانه اش بود.

کیتی سوری را با شوهر سابق تام کروز شریک است.

کیتی و سوری در حدود یک دهه گذشته با هم خاطرات می‌ سازند و خیلی به هم نزدیک هستند. سوری در 18 آوریل 18 ساله می شود و به زودی با علاقه به تحصیل در رشته مد، کالج را آغاز خواهد کرد.

به گفته نشریه دیلی میل، تام کروز موافقت کرد تا زمانی که سوری ۱۸ ساله شود، سالانه ۴۰۰ هزار دلار به کیتی بپردازد. اما در اسناد طلاق آمده است که او موافقت کرده است هزینه تحصیل، کالج و سایر هزینه های فوق برنامه را بپردازد. یک منبع به این نشریه گفت: “تام همیشه مسئولیت های خود را در مورد تعهدات مالی به کیتی و سوری حفظ کرده است.”