ظاهر تیلور سوئیفت برای تماشای بازی قهرمانی AFC بین کانزاس سیتی چیفز و بالتیمور ریونز برای تشویق تراویس کلس در روز یکشنبه، به روند داغ لباس های روز بازی خود ادامه داد.

سوئیفت، یک کت مشکی روی یک ژاکت قرمز همراه با شلوار مشکی و رژ لب قرمز مشخص خود را استفاده کرد. مدل موی او یادآور فرها و چتری هایی بود که در سال 2018 با آنها روی صحنه رفته بود.

ژاکت کشمیری سوئیفت از برند لباس بهترین دوست او جی جی حدید است. او برای برجسته کردن ظاهر خود، چند اکسسوری سرگرم کننده نیز اضافه کرد یک انگشتر تزئین شده با یک پیراهن قرمز مینی با شماره “87” کلس، و یک دستبند پر زرق و برق با حروف “TNT” برای “تیلور و تراویس”.

در همین حال، کلس، روز شنبه در حال فرود آمدن در بالتیمور با ظاهری کاملا مشکی و گردنبند زنجیری شبیه به همان چیزی که سوئیفت در جلد آلبوم Reputation خود در سال 2017 استفاده کرد، دیده شد.

تیلور این نماد پاپ از زمانی که روابط عمومی اش در 24 سپتامبر در بازی این تیم مقابل شیکاگو بیرز به صورت عمومی منتشر شد، به یکی از پایه های اصلی بازی های چیفز تبدیل شده است. سوئیفت برای اولین بار در زمین چمن خانگی، استادیوم اروهد، تیم چیفز اولین حمایت خود را به نمایش گذاشت.

این سوپر استار چه در حال تکرار شماره پیراهن خود باشد، چه گیره‌رهای موی جواهری با پالت رنگ چیفز بپوشد یا یک گوشواره «T» را نشان دهد، این سوپر استار عاشق یک اکسسوری رمزدار است که به تراویس اشاره می‌ کند.

او همچنین از لحظه دوقلو شدن ابایی ندارد، همانطور که در بازی خانگی این تیم در 13 ژانویه مقابل میامی دلفین ها مشاهده شد، که یکی از سردترین روز های ثبت شده با دمای زیر صفر درجه بود. سوئیفت در یک کت قرمز سفارشی که نام و شماره پیراهن کلس نقش بسته است. با بریتنی ماهومز ظاهری مشابه از این کت را پوشیده بود که نام همسرش پاتریک ماهومز و شماره پیراهن “15” را نشان می داد.