اگر شما نیز به دنبال راه‌ های جدیدی برای پوشیدن مانیکور فرانسوی هستید، پس عاشق جدید ترین تغییر مدرن در طراحی جاودانه خواهید بود: مانیکور فرانسوی اسپلیت. همانطور که در افراد مشهوری مانند ادل و سیدنی سوئینی دیده می‌ شود، یک فرانسوی استاندارد را در نظر بگیرید، اما درست از وسط آن را تقسیم کنید.

فرقی نمی‌ کند رنگ‌ های پر جنب و جوش، سایه‌ های ظریف یا طرح‌ های پیچیده را انتخاب کنید، این ترند مانیکور یک روش همه‌ کاره و شیک برای بیان زیبایی با ناخن‌ هایتان است.

مانیکور فرانسوی اسپلیت چیست؟

بر خلاف مانیکور فرانسوی سنتی که در آن نوک‌ ناخن ها سفید می‌ شوند مانیکور فرنچ اسپلیت فقط نیمی از نوک ناخن را می‌ پوشاند، به‌ صورت عمودی تقسیم می‌ شود تا فقط یک چهارم ناخن شما رنگ شود. اگرچه اغلب به رنگ سفید فرانسوی رنگ آمیزی می شود، اما به شما امکان می دهد بازیگوش و خلاق باشید. می توانید رنگ ها، الگوها یا بافت های مختلف را در بالای ناخن ها امتحان کنید در حالی که پایین خنثی می ماند.

این مانیکور واقعاً می تواند با هر ظاهری هماهنگ شود. اگر می خواهید ناخن هایی داشته باشید که به راحتی از روز به شب تبدیل شوند، رنگ های خنثی ثابت مانند قرمز، صورتی، قهوه ای یا مشکی را انتخاب کنید. رنگ های جسورانه و پر جنب و جوش می تواند شخصیتی را به شما اضافه کند، و اگر می خواهید واقعا خلاق باشید، می توانید الگوها، طرح ها یا حتی عناصر سه بعدی را اضافه کنید. نکته کلیدی این است که تعادلی ایجاد کنید که منعکس کننده استایل شما باشد.

چگونه آنها را بپوشیم

دستیابی به مانیکور فرانسوی اسپلیت به طرز شگفت آوری ساده است. پس از استفاده از رنگ پایه، می‌ توانید یک نقطه کوچک در مرکز ناخن با ابزار نقطه‌ گذاری رنگ کنید، یک خط افقی به سمت چپ یا راست بکشید. . سپس یک خط دیگر را به صورت عمودی از مرکز تا نوک ناخن بکشید. این یک مستطیل کوچک تشکیل می دهد که می توانید آن را با پولیش خود پر کنید. سپس یک گل میخ کوچک در گوشه بالایی که به شکل پر شده است اضافه کنید.

می توانید اشکال مختلفی مانند هلال، مورب یا الگو های گرافیکی را آزمایش کنید. هر طرحی که انتخاب می کنید، با یک کت رویه تمام کنید تا ظاهری صیقلی و ماندگار داشته باشید.