رنگ موی بلوند همیشه خوب و عالی است، اما شاید هرگز بهتر از آستانه اکران فیلم مورد انتظار باربی نبوده است. اکنون بلوند جدیدی ظاهر شده و رسانه‌های اجتماعی را فرا گرفته است. شارون دورام، رنگ‌ساز مشهور مو و صاحب Sharon Dorram Color در سالی هرشبرگر در شهر نیویورک، می‌گوید: «تبدیل فوق‌العاده بلوند به بلوند مارگو رابی در نقش باربی یک ظاهر بلوند نمادین است و ممکن است یک کاتالیزور باشد.

آخرین روند روی موهای روشن که در تمام تابستان داغ خواهد بود. بلوندی که بارنگ طبیعی یک دست شده است. اما با هایلایت یا کم‌لایت نیز زیباست و ته رنگ گرمی دارد.

اگر چه این ویژگی‌ها ممکن است در طول سال‌ها تغییر کنند، از آنجایی که ظاهر همیشه در حال تغییر است، بلوند روشن شده محبوبیت بیشتری پیدا می‌کند. به طور طبیعی تقاضای بیشتری برای روشن کردن رنگ مو از اواسط بهار و تا تابستان وجود دارد. ممکن است کلیشه ای به نظر برسد، اما همانطور که لباس ها روشن می شوند. شلوار جین سفید، تی شرت سفید، دمپایی و سارافون – ترندهای رنگ مو نیز روشن می شوند.

روند رنگ موی بلوند روشن

دورام می‌گوید: «بلوند جدید و روشن، می‌تواند بسیار جذاب باشد. همچنین نگهداری از آن راحت تر است. رنگ مو ها در انتها نسبت به ریشه‌ها ضخیم‌تر هستند و رنگ بلوند موهای کودکان را پس از یک تابستان طولانی در ساحل منعکس می‌کنند. این نه تنها به معنای زمان کمتری برای رسیدن به این رنگ است، بلکه به این معنی است که رنگ به لطف ظاهر طبیعی راحت‌تر رشد می‌کند.

به دلیل مراقبت‌های کمی که برای حفظ این سبک در تابستان لازم است، تعداد قابل توجهی از افراد مشهور آن را انتخاب می‌کنند. «بعد از اینکه موها به رنگ بلوند روشن شدند، فقط باید ریشه های مو را برای ریکاوری رنگ کنید و نه فرآیندهای طولانی هایلایت و بالیاژ که در فصل قبل بسیار مد بودند.

مزیت دیگر این است که به موها حجم بیشتری می دهد. موهای بلوند روشن همیشه با لایه‌ها به خوبی کار می‌کنند. این حرکت یک مدل مو را نشان می دهد.

چگونه موهای بلوند روشن داسته باشیم؟

بلوند روشن تقریباً روی همه رنگ‌های مو به خوبی عمل می‌کند. به ویژه کسانی که موهای قهوه ای تیره یا متوسط دارند بهتر است از این روند استفاده کنند،ممکن است به دست آوردن ظاهر دلخواه روی موهایی که قبلا بیش از حد هایلایت شده اند دشوار باشد، اما با یک آرایشگر ماهر، همه چیز قابل دستیابی است.

درجات مختلفی از بلوند روشن وجود دارد. این می‌تواند یک پاپ ظریف از بلوند روشن باشد که خط مو را قاب می‌کند یا تکه‌های سنگین‌تر بلوند با نورهای کم و یا نور متضاد. این می تواند بلوند روی بلوند ظریف با هایلایت های بلوند در قاب صورت و تاج باشد، حتی یک سبزه با رژگونه های هایلایت طلایی که شبیه یک ماه در ساحل است.

نشانه کلاسیک رنگ موی بلوند روشن، نوک‌های بلوند روشن‌تر در انتهای مو است که شبیه رنگ موی کودکان است. هرگز بیش از سه تا چهار درجه روشن‌تر از رنگ پایه طبیعی نباشد، تا یک بلوند کرمی زیبا مثل موی بچه های ایجاد کنید.

از آنجایی که راه‌های زیادی برای استفاده از بلوند روشن وجود دارد، ارتباط با رنگ‌شناس کلیدی است. همیشه عکس‌هایی به همراه داشته باشید تا مطمئن شوید که در همان صفحه هستید، و یک رنگ‌شناس واجد شرایط می‌تواند آن رنگ را برای هر فرد تفسیر کند.

تکنیک‌های مختلف بلوندینگ وجود دارد که هر کدام ظاهر متفاوتی به شما می‌دهند. تعداد زیادی رنگ بلوند (طلایی، یخی، خنثی، خاکستری) وجود دارد. بیرون رفتن از سالن زیبایی با رنگی که رویای آن را داشتید بدون واژگان مناسب بعید است.