شکل ناخن‌ های هر کسی ویژگی‌ هایی دارد که به او بهترین احساس را می‌ دهد. از بادامی گرفته تا طبیعی و رکابی، به معنای واقعی کلمه ده ها شکل مختلف برای انتخاب وجود دارد. در حالی که هیچ کدام واقعاً از مد نمی افتند، برخی از گرایش های ناخن وجود دارند که با دوره ها و زیبایی شناسی خاصی مرتبط می شوند.

روند

این که بگوییم ناخن های مربعی همیشه یک مد مصنوعی بوده اند، دروغ است. حقیقتاً، ناخن‌ های صاف و مربعی هرگز از مد خارج نشده‌ اند، و تا آنجا که نگاه می‌ کنید، همیشه می‌ توانید فردی را پیدا کنید که شکل ناخن‌ هایش را دارد. با این حال، از اوایل دهه 2000، زمانی که آنها در اوج خود بودند، چنین احیای ناخن مربعی بزرگی نبوده است.

از نیمه دوم سال 2022، ناخن های مربعی به طور پیوسته در حال افزایش بوده اند، با امضاکنندگان مشهور و ارتباط آنلاین در بالاترین سطح خود. در واقع، ناخن های مربعی کوتاه در چند سال گذشته روی کیم کارداشیان، مگان تی استالیون، ریحانا و بسیاری دیگر ظاهر شده است.

این بازگشت به سادگی با سبک های اداری محور بیشتری شروع به کار کردند. بسیاری ناخن‌ های بادام بلند خود را با ناخن‌ های مربعی کوتاه عوض کردن کردند تا کاربردی‌ تر باشند. ناخن‌ های بلندتر و دراماتیک چند سالی است که رواج پیدا کرده‌ اند، بنابراین طول‌ های کوتاه‌ تر و مفید ر احساس می‌ شوند.

از سال 2024، نمی‌ توانید در اینستاگرام اسکرول کنید یا فرش قرمز تماشا کنید، بدون اینکه فردی را با ناخن مربعی نبینید. از ماه ژانویه، مگان فاکس این شکل را به طول نیم فوت می پوشید، آیس اسپایس برای مراسم گرمی، مدلی از این شکل را می پوشید، دوآ لیپا میخ های مربعی کوتاه کرومی را امتحان کرد و جنیفر لوپز بادام معمولی خود را بادام متوسط ​​کنار گذاشت. ناخن های مربعی بلند در گلدن گلوب. و این فقط در چند ماه گذشته است.

این ترند تفاسیر بی‌ شماری را ایجاد کرده است از تمام آن ظاهر افراد مشهور تا ناخن‌ های مربعی در رنگ‌ های پر جنب و جوش مانند قرمز تیره، خاکستری سنگی و حتی فرانسوی. صرف نظر از طول، رنگ و فرم، ناخن های مربعی به وضوح دارای یک رنسانس هستند.