ساده ترین راه برای داشتن دستی جذاب و ناخن های خیره کننده چیست؟ شما می توانید ظرافت دست های خود را به روش های مختلف افزایش دهید. برخی از خانم ها برای اینکه دست هایشان مجلل و زیبا به نظر برسد به پوشیدن اکسسوری های جذاب متوسل می شوند، اما این روش واقعاً پرهزینه است و نیاز به هزینه زیادی دارد، پس روش های دیگر چطور؟ ساده ترین و ساده ترین روشی که می تواند به هر خانمی اجازه دهد تا به سرعت ظاهر دست های خود را تغییر دهد و ظرافت آن ها را افزایش دهد، استفاده از لاک ناخن است. تغییر رنگ ناخن ها و ایجاد خلاقیت های هنری شگفت انگیز بر روی آنها هر از گاهی یا حتی هر روز هزینه زیادی برای شما نخواهد داشت.

شما می توانید ناخن های خود را با استفاده از جدیدترین ترندهای لاک ناخن و طرح های شگفت انگیز هنر ناخن که هر ساله در طیف گسترده ای ارائه می شود، تزئین کنید تا به شما این امکان را می دهد که انتخاب کنید چه چیزی زیبایی دست های شما را افزایش می دهد و ظرافت آنها را افزایش می دهد. آیا واقعاً در مورد داغ‌ترین ترندهای لاک ناخن که امسال ارائه می‌شوند کنجکاو هستید.

ایده‌هایی برای لاک ناخن زیبا و شیک

ناخن‌های گرد و کوتاه

این ترند شگفت‌انگیز امسال با ما خواهد ماند و ما را به سراغ دیگر ترندهای ناخن که مربوط به شکل و طول ناخن‌ها هستند، نمی‌رود. خانم‌های زیادی هستند که ناخن‌های بلند و مربعی را دوست دارند و معتقدند که جذاب‌تر هستند، اما امسال متوجه می‌شوید که ناخن‌های گرد بیشتر از ناخن‌های مربعی شکل هستند و ناخن‌های گرد معمولا کوتاه هستند.

ناخن های فضای منفی

یکی از داغ ترین ترندهای ناخن است که امسال خواهید یافت. چندین طرح جذاب وجود دارد که از بین آنها می توانید آنچه را که دوست دارید را انتخاب کنید. ناخن های اسپیس نگاتیو برای فصول مختلف مناسب هستند که به شما این امکان را می دهد تا هر زمان که خواستید این روند را دنبال کنید.

ناخن های مات

آیا ناخن های براق را دوست دارید؟ ناخن های مات چطور؟ ناخن های مات یکی از بزرگترین ترندهای ناخن هستند که برای امسال ارائه می شوند. اعتقاد بر این است که ناخن های براق جذاب تر هستند، اما ناخن های مات این گونه نیستند. اگر به این اعتقاد دارید و ناخن های مات را دوست ندارید، می توانید لاک ناخن مات را با یک لاک براق مخلوط کنید. همچنین می توانید خلاقیت های هنری مختلفی را به ناخن های خود اضافه کنید تا آنها را جذاب تر کنید.

ناخن های اسپلاتر

آیا از استفاده از یک رنگ برای ناخن های خود خسته شده اید؟ اکنون شانس شماست که رنگ هایی را که دوست دارید با یکدیگر ترکیب کنید تا در نهایت ناخن های اسپلاتر شگفت انگیزی به دست آورید. نیازی به صرف زمان طولانی برای به کار بردن ایده های دشوار طراحی ناخن نیست زیرا می توانید به راحتی و بدون زحمت با ایده های اسپلاتر ناخن در مدت زمان کوتاهی ظاهری جدید برای ناخن های خود داشته باشید.

ناخن های متالیک

آیا به دنبال راهی آسان برای اضافه کردن ظاهری مجلل به دستان خود هستید؟ آیا می خواهید دستان خود را جذاب تر کنید؟ اگر بله، پس باید لاک ناخن مرمری و جواهری را انتخاب کنید که نتیجه شگفت انگیزی را که می خواهید به دست آورید، به شما می دهد. این روند در امسال رایج خواهد شد و ما را رها نمی کند تا به شما اجازه دهیم از ظاهر مجلل دستان خود لذت ببرید.

ناخن‌های آمبره

یکی از قابل توجه ترین ترندهای لاک ناخن است که امسال وجود خواهد داشت. ما رژ لب‌ها و سایه‌های امبر را می‌شناسیم که در سال‌های گذشته رایج بودند، اما ناخن‌های آمبره از این‌که در گذشته تنها چیزی نیستند، خودداری می‌کنند و به همین دلیل است که امسال با ما خواهند بود تا به خانم‌ها اجازه دهند دست‌هایی زیبا و ناخن‌های جذاب داشته باشند.

ناخن های مینیمال

سادگی امسال بر بسیاری از ایده های طراحی ناخن چیره خواهد شد. نیازی به صرف زمان طولانی برای طراحی ناخن های شیک و مد روز نخواهید داشت زیرا می توانید به سرعت این کار را با اضافه کردن خطوط ساده، مربع، نقطه، نمادها و موارد دیگر اما در رنگ های متضاد انجام دهید تا واضح و آسان دیده شود.

داغ ترین رنگ های لاک ناخن

داغ ترین رنگ های لاک ناخن که امسال به شما ارائه می شود کدامند؟ چندین رنگ شگفت‌انگیز وجود دارد که می‌توانید از بین آن‌ها آنچه را که دوست دارید، مطابق با سلیقه‌تان و مطابق با آنچه می‌پوشید انتخاب کنید. رنگ های لاک ناخن که امسال رایج خواهند شد شامل رنگ های آبی، رنگ های خنثی، خاکستری، سبز زمردی، قرمز، سفید، مشکی، بژ و ترکیبی از سیاه و سفید است.