هیلی بیبر ملکه همه چیزهایی است که لعاب دارند. بیبر قبلاً ترفندهای مورد علاقه خود را برای یک روتین زیرسازی درخشان به اشتراک گذاشته است، و اکنون او با آخرین ترفند ها شیمر بدن خود، شبنم را به بازوها، پاها و دکلته خود می آورد.

در 17 ژوئن، رود ویدئویی از آماده شدن بیبر برای شام یک سالگی برند او (رود) در نیویورک منتشر کرد. او یک مینی لباس صورتی سفارشی ویوین وست‌وود با یقه‌ای کشیده، باسن، پاپیون و تزئینات کریستالی به تن داشت.

بیبر در ابتدای ویدیو می‌گوید: «من می‌خواهم این ترفند ها را به شما نشان دهم که دوست دارم با شیر لعاب برای بدنم انجام دهم. «می‌خواهم شیر شیشه‌ای را در دست بگیرم، و سپس یک هایلایتر مایع بردارم . این یکی از روش های من است، من سه بار انجام می‌دهم، اما هر کاری که برای شما مفید است انجام دهید و مخلوطش کنید. او با استفاده از مخلوط روی تمام بازوهایش شروع می کند و آن را روی شانه ها و دکلته صاف می کند.

فقط یک حبه اسانس مخلوط با هایلایتر مایع او کافی بود تا بیبر به نظر برسد که او تازه از یک ظرف شیر گلاسه بیرون آمده است. پوست او انعطاف پذیر، درخشان و شاداب به نظر می رسد، که تمام چیزی است که هر کسی برای درخشش سر تا پا در تابستان می خواهد. بیبر در حالی که پوست تازه لعاب شده خود را نشان می دهد. و این درخشش واقعاً زیبایی را به شما می‌دهد.

بیبر از مایع برجسته کننده درخشش برای مخلوط خود استفاده کرد، اما هر هایلایتر مایع موثر خواهد بود. لعاب دادن شیر به تنهایی درخشندگی را به بازوها و پاهای شما می بخشد، اما مخلوط با یک روشن کننده مایع، درخشندگی فوق العاده ای را به شما می دهد که برای شب های گرم تابستان عالی است.