به نظر می‌رسد هر چند هفته یک بار یک نمایش جدیدی از روند ناخن‌های بهتر وجود دارد که منتظر است تا به نوک انگشتان شما برسد. مانیکورهای براق بیبر الهام‌بخش تغییرات بی‌شماری هستند، از جمله ناخن‌های ابری، ناخن‌های شیری، ناخن‌های شیری جو دوسر، ناخن‌های براق و بسیاری دیگر از مانیکورهای شفاف، براق و کمانی.

ناخن های کروم دونات لعاب دار

اگرچه راه‌ها، رنگ‌ها و سایه‌های بی‌شماری برای اسپرت کردن ناخن‌های کرومی وجود دارد. مانند کروم قطره‌ای، کروم آبی، و طرح‌های ستاره‌ای تکرارهای لعاب‌دار ما را برای چند ثانیه به عقب برمی‌گرداند.

ناخن‌های کروم دونات لعاب‌دار اساساً همان چیزی هستند که به نظر می‌رسند، مانیکوری که باعث می‌شود انگشت‌های شما با یک پایه شفاف یا تقریباً شفاف و کروم براق روشن در بالای آن ظاهری تازه پیدا کنند.

مدل ابری

ناخن‌های ابری که به آن ناخن‌های حمام شیری نیز گفته می‌شود، اساساً ناخن‌های دونات لعاب‌دار با چند لایه اضافی «یخ» هستند. البته این مانیکور به نام ابرها، کوتیکول‌های شما را با روکش کاملاً سفید خود خواهد داشت.

این ارائه از روند تقریباً در نگاه اول ساده به نظر می رسد، اما به دلیل ماهیت سفید و محافظ ظاهر، نیاز به دقت دارد، بنابراین هیچ برجستگی یا رگه های قابل مشاهده ای وجود ندارد.

ناخن های شیری

ناخن‌های شیری همان چیزی است که به نظر می‌رسد . کرمی، شیک ، و به بهترین وجه خنک یا بهتر است بگوییم با رنگ‌های سرد. این مانیکور خاموش که مانند ناخن ابری، ترکیبی از ناخن‌های مورد علاقه افراد مشهوری مانند نیکولا پلتز، کورتنی کارداشیان، و جنیفر آنیستون است و به راحتی می‌توان آن را برای خود تکرار کرد. زندایا، هیلی بیبر و مگان تی استالیون حتی در طعم توت‌فرنگی و صورتی روشن ظاهری مشابه داشتند.

مدل شیر جو دوسر

ناخن‌های شیر جو دوسر ، رنگ سفید ملایمی دارند که اجازه می‌دهد فقط کمی از بستر ناخن‌های شما زیر پوشش قرار بگیرد. با این حال، ترکیب شیر جو دوسر خنثی نیز وجود دارد که از تعداد انگشت شماری سایه روشن برای ایجاد یک افکت آمبره بر روی تمام ناخن‌های شما استفاده می‌کند.

ناخن براق

ناخن های براق کننده ، مانیکوری هستند که ناخن های شما را با ظاهری شفاف و صورتی کم رنگ خاص می کنند، اما می توانید هر یک از رنگ های براق مورد علاقه خود را برای ناخن های خود انتخاب کنید.

ترکیب وانیلی و کروم

یکی دیگر از روندهایی که هیلی بیبر به آن اعتبار بخشید، ناخن های کروم وانیلی است. کروم وانیلی به‌طور محسوسی سفیدتر از نمونه‌های لعاب‌دار ساده‌اش است.

ناخن فرانسوی وانیلی

ناخن‌های فرانسوی وانیلی مانند خواهر رسمی‌تر وانیلی کروم هستند و همچنین می‌توان از هایلی بیبر به خاطر محبوبیتشان تشکر کرد، اگرچه ستاره‌هایی مانند دوآ لیپا نیز به حداکثر رساندن این مانی کمک کرده‌اند.

ناخن های طبیعی

ناخن های طبیعی ماندگارترین ترند ناخن هستند. مانیکور با نام مناسب چیزی جز ناخن های طبیعی شما به نظر نمی رسد اما در واقع به دقت و هماهنگی کامل با رنگ پوست نیاز دارد.